Γιατί θάχει τσαμπα, όσες LEXUS θέλει!!
______________
Oι ευκατάστατοι αλλάζουν συχνά αυτοκίνητο. Για την οδική ασφάλεια, για να μην πέσει η τιμή μεταπώλησης, γιατί έχουν φθορές τα λάστιχα ή επειδή το χρώμα είναι ντεμοντέ. Ο άφραγκος οδηγεί παλιό αυτοκίνητο. Αν δείτε ένα σκουριασμένο όχημα, που βγάζει καπνούς, δεν θα σκεφτείτε «να ένας ιδιόρρυθμος εφοπλιστής». Σίγουρα δεν σκέφτεται κάτι τέτοιο ο κ. Σουφλιάς, όταν βρίσκεται στο πίσω κάθισμα της υπουργικής Μερσεντές του.
Εν τούτοις αποφάσισε ότι όσο πιο κακομοίρης είναι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου τόσο πιο ακριβά να τιμωρείται για τη φτώχεια του.
Λέγεται «πρόστιμο ρύπανσης». Τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί ο κινητήρας των οχημάτων. Τα χωρίζει σε κατηγορίες. Ενδεικτικά: τα αυτοκίνητα κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας ως τις 31.12.1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
Δηλαδή, ο έχων Lexus τη βγάζει τζάμπα, ενώ εκείνος με το .......θορυβώδες Skoda πληρώνει διπλά. Ναι, για το περιβάλλον γίνονται αυτά και καλά κάνει ο υπουργός Περιβάλλοντος και τιμωρεί τους ρυπογόνους. Και το ΚΤΕΟ με την κάρτα καυσαερίων γιατί το πληρώνουμε; Νομίζω βρήκα την απάντηση. Μετά την επιβολή του κεφαλικού φόρου των 1.000 στους έχοντες δημιουργήθηκε ψυχολογικό πρόβλημα σε μερίδα του πληθυσμού. Οπότε λέει ο κ. Σουφλιάς «ρίξε πρόστιμο στη φτωχολογιά, μη πάθουν οι άνθρωποι κόμπλεξ κατωτερότητας»
ΠΗΓΗ
Εν τούτοις αποφάσισε ότι όσο πιο κακομοίρης είναι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου τόσο πιο ακριβά να τιμωρείται για τη φτώχεια του.
Λέγεται «πρόστιμο ρύπανσης». Τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί ο κινητήρας των οχημάτων. Τα χωρίζει σε κατηγορίες. Ενδεικτικά: τα αυτοκίνητα κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας ως τις 31.12.1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
Αλλά τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 1.929 κ.ε. παραμένουν μηδενικά, ενώ για εκείνα με παραπάνω κυβικά ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α.
Δηλαδή, ο έχων Lexus τη βγάζει τζάμπα, ενώ εκείνος με το .......θορυβώδες Skoda πληρώνει διπλά. Ναι, για το περιβάλλον γίνονται αυτά και καλά κάνει ο υπουργός Περιβάλλοντος και τιμωρεί τους ρυπογόνους. Και το ΚΤΕΟ με την κάρτα καυσαερίων γιατί το πληρώνουμε; Νομίζω βρήκα την απάντηση. Μετά την επιβολή του κεφαλικού φόρου των 1.000 στους έχοντες δημιουργήθηκε ψυχολογικό πρόβλημα σε μερίδα του πληθυσμού. Οπότε λέει ο κ. Σουφλιάς «ρίξε πρόστιμο στη φτωχολογιά, μη πάθουν οι άνθρωποι κόμπλεξ κατωτερότητας»
ΠΗΓΗ
Το ποσοστό των Ελλήνων που χρησιμοποιούν ΙΧ για τις μετακινήσεις τους είναι 70%,ενώ μόλις το 30% είναι αυτοί που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ και το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων αυτών είναι "αναγκαστικοί" χρήστες ΜΜΜ,δηλαδή άτομα που δεν αντέχουν οικονομικά την αγορά του. Σε όλες τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα ποσοστά είναι ανάποδα, 70% των κατοίκων χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ ενώ μόλις το 30% χρησιμοποιεί ΙΧ. Το περίεργο για μας είναι οτι το μεγάλο ποσοστό 70% χρηστών ΜΜΜ του εξωτερικού είναι άτομα που έχουν αυτοκίνητο ή αντέχουν οικονομικά να να αγοράσουν και να συντηρήσουν ένα.Γνωρίζουν,όμως, ότι το αυτοκίνητο δεν τους συμφέρει ή/και έχουν περιβαλλοντική συνείδηση ή απλά ο υπουργός περιβάλλοντος τους έχει πάρει πολύ σκληρότερα μέτρα από αυτά του κ.Σουφλιά.Ασφαλώς και τα μέτρα του δικού μας υπουργού ΔΕΝ είναι περιβαλλοντικού χαρακτήρα παρά εισπρακτικού, αλλά δεν μπορούμε να πούμε πως δεν είναι σωστά... Το αμφίβολο είναι αν θα πετύχουν τον στόχο τους,να αποθαρρύνουν δηλαδή τη χρήση και την αγορά ΙΧ,κάτι το οποιό είναι αδύνατον γιατί πολύ απλά...είμαστε Έλληνες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ΑΒΓ αλλά και λοιπόί φίλοι, τα ποσοστά και γενικά τα νούμερα χρησιμοποιούνται από κάποιους απλά και μόνο για να θολώσουν τα νερά, να παρασύρουν τη συζήτηση σε άλλες διαφορετικές έως και άσχετες οπτικές, μεχρι να βαρεθεί ο "όπως πάντα και για πάντα" θιγόμενος πολίτης και να αφαιθεί στη μοίρα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη παίζουμε αυτό το παιχνίδι έστω και άθελά μας.
Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου το οποίο έχει περάσει από ΚΤΕΟ, καλύπτοντας όλες τις οδηγικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις... γιατί να τιμωρείται οικονομικά; Ας καταργήσουν τα ΚΤΕΟ τότε. Αλλά δεν μπορούν βλέπεις. Έτσι για δικό μας προβληματισμό.
Φιλικά όπως πάντα