Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Σας αρέσει κ.κ. Βολευτές;"Αβάδιστα Αβασάνιστα"

Ααααβάδιστα Αβασάνιστα «ενοικιάζεται βουλευτική συνείδηση λουξ, τριακονταετίας, χρήζει επισκευών, με θέα την πλατεία συντάγματος.
Μόνο σοβαρές προτάσεις. Μεσίτες αποκλείονται.»
Είναι απαράδεκτο, που οι βουλευτές μας δεν με ειδοποίησαν να βγάλω κι εγώ ο κακομοίρης κανα μύριο, να έχω καβάτζα για τα γεράματά μου.Κι αν πάλι δεν ήθελαν να εκτεθούν, να έστελναν κανένα παπαγαλάκι να μου ψιθυρίσει δύο φωνήεντα. Πλεονέκτης δεν είμαι. Δεν ήθελα πολλά . Με καμία κατοστάρα μύρια, θα ήμουν μια χαρά. Τι ψυχή έχουν εκατό μυριόπουλα;Τι θα κόστιζε δηλαδή να με ειδοποιούσαν να γίνω και εγώ εκδότης.από SykoFantiS_Bastoyni

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΚΑΛΤΣΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!
    Οταν τα παλικάρια μας στη Βουλή λειτουργούν κατά συνείδηση είδατε τι ωραία αποτελέσματα έχουμε.Συνήθως όταν ξεκινάει η χειμερινή περίοδος μας τρελένουν στις διαφημίσεις των ελαστικών καλτσόν για τέλεια αισθητική.Φαντάζεστε τώρα κανένας πονηρός ν' αρχίσει να διαφημίζει καλτσόν λέγοντας:Ελαστικά σαν τις Βουλευτικές συνειδήσεις!Κρύβουν τα πάντα,σκεπάζουν όλες τις ατέλειες!Ακόμα και του Τέλη!Ε;Πως θα σας φαινόταν;Εκεί καταντήσατε το κοινοβούλιο κυρίες και κύριοι με τις ελαστικές σας συνειδήσεις.Να χαίρεστε τους Παυλίδηδες και τους ομοίους του,αν κι απ' ότι δείξατε όλοι ίδιοι είστε.Αν θέλετε να μη σας συχαθεί ο κόσμος τελείως φροντίστε σήμερα κιόλας να καταργήσετε το τερατούργημα της ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.Δεν θα κουραστούμε να το γράφουμε όσο ο ναός της Δημοκρατίας παραμένει κολυμβήθρα εξιλέωσης ΚΛΕΦΤΩΝ κι ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive