Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

ΠΟΙΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΣΕΦΕΡΟΥ;

Άρχισαν τις ΑΠΕΙΛΕΣ τώρα!
Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΣΕΦΕΡΟΥ
*****************************
Φίλοι μου bloggers και συναγωνιστές κατά της σαπίλας σε τούτο τον έρμο τόπο, έχω νέα να σας πω:Τυχαία ήρθε στην αντίληψή μου προ ολίγου χυδαίο και απειλητικό κατά της ζωής μου σχόλιο που αναρτήθηκε από "ανώνυμο" κάτω από το άρθρο μου, "Ο Απόλυτος εκφυλισμός του Τύπου" στο "kafeneio".

Η απειλή ήταν μέσα από μια αλληγορία για το χάρο και μια γριά που ήρθε η ώρα της.
Το έχω αντιγράψει, αλλά το λεξιλόγιο είναι πολύ χυδαίο και μακάβριο για να το παραθέσω εδώ.
Ευτυχώς μόλις ενημέρωσα τον "καφετζή" το έσβησε.
Ίσως όμως θα έπρεπε να παραμείνει εκεί για να βρισκόταν η ταυτότητα του κουκουλοφόρου τρομοκράτη και να ενημερωνόταν ο εισαγγελέας.
Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, όσοι αναρτάτε άρθρα μου κι έχετε τα σχόλια ανοιχτά, αν μπορείτε να τα ελέγχετε διότι φαίνεται ότι το παιχνίδι χοντραίνει.
Κάποιοι θέλουν να με τρομοκρατήσουν για να με φιμώσουν.
Προφανώς η φωνή μου τους ταράζει τις συνειδήσεις.
Ζητάω την ηθική σας συμπαράσταση.
Ευχαριστώ
Μαρία Σεφέρου
****************
Σημ.SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR: Κα Σεφέρου, ΜΗ δίνετε σημασία,
Είναι τόο θρασύδειλα αυτά τα σκουλίκια που το μόνο που μπορούν να κάνουν, είναι να σκαλίζουν τη λάσπη τους. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Εκ πείρα μιλάμε. ΓΡΑΦΤΕ ΤΟΥΣ . Ετσι απλά. ΓΡΑΦΤΕ τους.

1 σχόλιο:

  1. ta gnwsta skoulikia pou kovoun to tsoutsouni tous thn 8 h mera ths gennhshs tous. abravanel jan cohen kai ta alla mounopana tou kis(s my ass). panagiwtakh ths dhmhtroulas vlepeis ti grafoun! etoimase th mhnhsh, tzampa se plhrwnoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive