Σάββατο 18 Απριλίου 2009

AΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Α`ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ. ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ!!

Ημερα του Πασχα, αυτης καθ' εαυτης, ημερα της Χριστιανικης αγαπης, θεωρησα πως καλλιστα αρμοζει η κατωτερω παραγραφος του Ευαγγελιου. Καλη Ανασταση σε ολους σας και με ολους τους δικους σας.
Γιαννης Δημητρουλας.
*******************************
‘Η Χριστιανική ’Αγάπη
«Εάν ταίς γλώσσαις τών ανθρώπων λαλώ και τών αγγέλων, αγάπην δέ μή έχω γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζων. Καί άν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα καί πάσαν τήν γνώσιν καί εάν έχω πάσαν τήν πίστην ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δέ μή έχω, ουδέν ειμί. Καί εάν ψωμίσω πάντα τά υπάρχοντά μου καί εάν παραδώ τό σώμα μου ίνα καυφθήσομαι, αγάπην δέ μή έχω, ουδέν ώφελούμαι. Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ού ζηλοί, η αγάπη ού περπερεύεται, ού φυσιούται, ούκ ασχημονεί, ού ζητεί τά εαυτής, ού παροξύνεται, ού λογίζεται τό κακόν, ού χαίρει επί τή αδικία, συγχαίρει δέ τή αληθεία. Πάντα στέργει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. Είτε δε προφητείαι καταργηθήσονται, είτε γλώσσαι παύσονται, είτε γνώσις καταργηθήσεται, έκ μέρους δέ γιγνώσκωμεν καί έκ μέρους προφητεύομεν. Οταν δέ έλθει τό τέλειον τότε τό έκ μέρους καταργηθή-σεται. Οτε ήμην νήπιος, ως νήπιος ελάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην΄ ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου. Βλέπομεν γαρ άρτι δι’ εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον΄ άρτι γιγνώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. Νυνί δέ μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τά τρία ταύτα, μείζον δε τούτων η αγάπη». . Απoστόλου Παύλου επιστολή Α!, Προς Κορινθίους Κεφ. 13, 1-13

αναρτηθηκε απο σιδερη αργυρη Μ.Σάββατο 18/4/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive