Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Πάγκαλος ο Ακροδεξιός.

Δημοσιεύθηκε από Γιάννης Παπαϊωάννου
Με ιδιαίτερα σκληρά λόγια αναφέρθηκε ο κ. Πάγκαλος στο
ΚΚΕ και τη γ.γ. του κόμματος Αλέκα Παπαρήγα, κρατώντας υψηλούς τους τόνους της αντιπαράθεσής του με το Κομμουνιστικό Κόμμα. Με αφορμή και την πρόσφατη επιστολή «διαμαρτυρίας» της κ. Παπαρήγα προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για τις δηλώσεις του σε βάρος του ΚΚΕ, ο κ. Πάγκαλος μίλησε για εκδήλωση ολοκληρωτικής νοοτροπίας «ενός πολιτικού σχηματισμού που δεν έχει καμία σχέση με το δημοκρατικό μας σύστημα και τον τρόπο σκέψης της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού».
«Η κ. Παπαρήγα λεει στον κ. Παπανδρέου να μου υποδείξει με ποιον τρόπο να σκέφτομαι. Εγώ διεκδικώ, και δεν δέχομαι καμία κουβέντα για αυτό, το δικαίωμα να κρίνω ελεύθερα το ιστορικό παρελθόν της χώρας στην οποία ζω επειδή είμαι ένας Έλληνας πολίτης που ψηφίζει. Η κ. Παπαρήγα απέτυχε στην προσπάθεια να μου στερήσει αυτό το δικαίωμα, απέτυχε και αυτή και το κόμμα της. Αν ήταν το κόμμα της κας Παπαρήγα στην εξουσία στην Ελλάδα, δεν θα είχα το δικαίωμα αυτό. Η κ. Παπαρήγα θα μπορούσε να με απολύσει από τη δουλειά μου, να με βάλει φυλακή, να με βάλει στο ψυχιατρείο και ενδεχομένως στο παρελθόν να με εκτελέσει. Η κ. Παπαρήγα δεν μπορεί να τα κάνει αυτά, ευτυχώς για τον ελληνικό λαό», παρατήρησε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε:
«Δεν σηκώνω καμιά συζήτηση στο δικαίωμα μου να κρίνω ελεύθερα την ιστορία και να εκφράζω την άποψη μου ελεύθερα. Κανένα κόμμα, κανένας πολιτικός δεν μπορεί να μου αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα. Μπορεί να άρει τον εαυτό του απέναντι σε αυτή την άποψη και να την αντιμετωπίσει με επιχειρήματα ή όπως κάνει η κα Παπαρήγα και το έντυπό της με ύβρεις και χυδαιότητες ότι είμαι πολύ χοντρός πχ». «Αυτό η κ. Παπαρήγα το έχει κάνει με επιτυχία, δηλαδή όποιος τολμά να πει κάτι εναντίον του ΚΚΕ, αντιμετωπίζεται με κραυγές και ουρλιαχτά αντί-κομμουνιστής, τον ταυτίζουν με κάποια αντιδημοκρατική άποψη. Το έχει πετύχει αυτό και κάπου πρέπει να τελειώσει αυτή η ιστορία», τόνισε.
πηγή:
Οξεία επίθεση Θ. Πάγκαλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive