Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Η ¨γόπα¨βρήκε το στόχο της εκείνο το βράδυ...και αυτό για μένα σήμαινε πολλά...

22 Φεβρουαρίου έκανα εισαγωγή στο Νοσ.Παπαγεωργίου για αιματολογικές εξετάσεις.
23 Φεβρουαρίου ζητάω από τους γιατρούς να μου βγάλουν τον ορό για να πάω να δώ το ΠΑΟΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ...ε λοιπόν πήγα παρόλο που βγήκαμε ισοπαλία...!
Ξαναγύρισα στο νοσοκομείο και την Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008 βγήκε η διάγνωση...ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ.
Βγήκα να καπνίσω ένα τσιγάρο...μέσα στο σκοτάδι διέκρινα απο μακρυά ένα τασάκι..πέταξα τη γόπα και αυτή βρήκε το στόχο της...................
Τότε άρχισαν όλα..Μεταφέρθηκα στο Νοσ.Παπανικολάου,έκανα 2 χημειοθεραπείες,ίδρυσα Ομάδα Στατοδρομίας Αιματολογικής Κλινικής ΠΑΟΚ την οποία επισκεφτηκε ο Θεόδωρος Ζαγοράκης και πολλοί παίχτες του ΠΑΟΚ...και έτσι κυλούσε ο καιρός με το χαβαλέ μέσα στην κλινική...έπρεπε όμως να βρω συμβατό δότη μυελού των οστών...ο καιρός περνούσε...έκανα πολλούς φίλους που έπασχαν από την ίδια ασθένεια,έχασα όμως και πολλούς απο αυτούς,με τους γιατρούς(με τους οποίους γίναμε και φίλοι πάνω απ΄όλα και με στήριξαν σημαντικά στον αγώνα μου)διατηρώ ακόμη και τώρα άριστες φιλικές σχέσεις.
Έφτασε ο καιρός για να γίνει το τεστ συμβατότητας με την οικογένειά μου..ήμουν τυχερός γιατί ο μόνος συμβατός δότης ήταν ο αδερφός μου με 100% συμβατότητα!!!!!
Αυτή ήταν ίσως και η πιο όμορφη μέρα για μένα...η χαρά μου ήταν μεγάλη!!
Πάλι απο την αρχή λοιπόν έχοντας εις γνώσιν μου την ταλαιπωρία που θα περνούσα..και έτσι έγινε..η χημειοθεραπεία της μεταμόσχευσης με φόβησε..στοματίτιδες και πολλές άλλες παρενέργειες..ήταν πραγματικά δύσκολα...!
Γύρισα στο σπίτι και περίμενα με ανυπομονησία την εξέλιξη των αποτελεσμάτων της μεταμόσχευσης..και ήρθε η μέρα των πρώτων αποτελεσμάτων..η μεταμόσχευση πέτυχε..το ποσοστό επιτυχίας ήταν πολύ μεγάλο..
Μεγάλη ήταν πλέον και η όρεξη που είχα για ζωή..
Σήμερα 25 Ιανουαρίου 2009(σχεδόν ένα χρόνο μετά) είμαι ακόμη εδώ,μαζί σας,με 100% επιτυχία της μεταμόσχευσης και σας γράφω την προσωπική μου εμπειρία..
Θέλω να δώσω ένα μήνυμα σε όλους αυτούς που περνάνε ή που πέρασαν μία παρόμοια κατάσταση...αισιοδοξία και ψυχική δύναμη!
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου και σε όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου,σε όλους τους ανθρώπους που άξια στάθηκαν στη δουλειά μου όλο τον καιρό της απουσίας μου και στους γιατρούς μου!!!
Η ¨γόπα¨βρήκε το στόχο της εκείνο το βράδυ...και αυτό για μένα σήμαινε πολλά...
Χρήστος Τσανακτσίδης
Σχολιο Hakis:Θέλει δύναμη ψυχής και αγάπη πολύ,να σαι πάντα καλά Χρήστο.
Αναρτήθηκε από Hakis

Σημ.skeftomasteellhnika.gr:TI NA ΠΟΥΜΕ. Απλά, υποκλινόμαστε στο μεγαλείο της ψυχής σου και στην Ελληνική σου λεβεντιά. Απο ΟΛΟΥΣ εμάς,
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη κυριακη 25/1/09

2 σχόλια:

  1. Ξεκινώντας το πρωϊνό μου ,στις 31/10/2007,πήγα και αγόρασα 2 πακέτα τσιγάρα.Όχι ότι καπνίζω πολύ,αλλά ήθελα να είχα για κάποιες μέρες μιάς και είχα μπλέξει με αιματολογικές εξετάσεις ,και μπορεί κάποια στιγμή που θα ήθελα να καπνίσω να μην είχα.Εκείνο όμως το πρωϊνό ήταν τόσο διαφορετικό.Ένοιωθα ότι δεν πρόκειται να ξαναβάλω τσιγάρο στο στόμα μου.09.20 το πρωϊ χτυπάει το τηλέφωνό μου.Στην άλλη άκρη ήταν ο καθηγητής αιματολογίας και διευθυντής της πτέρυγας του ΛΑΪΚΟΥ ΝΟΣ.ΑΘΗΝΑΣ κύριος ΠΑΓΚΑΛΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ.Είχαν βγει τα αποτελέσματα της εξέτασης μυελού των οστών,που είχα κάνει την προηγούμενη μέρα.Ο.Μ.Λ.(Οξεία Μυελογεννής Λευχαιμία)η διάγνωση,την οποία εγώ έμαθα μετά από 3 μέρες.Άμεση εισαγωγή στο νοσοκομείο και ξεκίνημα της πρώτης ,από ίσως έξι χημειοθεραπείες.Απο 01/11/2007 έως 15/07/2008 έκανα ΠΈΝΤΕ.ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ σήμερα 26/01/2009 όλα καλά.Όλα καλά γιά όλους εύχομαι πρώτα με τη βοήθεια του ΘΕΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. perastika kai kouragio se olous.8aumazw to kouragio sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive