Αντιγραφω από τον Πλατωνα που ποτε δεν ηταν τοσο επικαιρος οσο σημερα...
ΓΡΑΦΕΙ Ο:"ΙΑΣΩΝ"
« Και καταδύεσθαι γε, ήν δ’ εγώ, ώ φίλε, είς τε τάς ιδίας οικίας καὶ τελευτάν μέχρι των θηρίων την αναρχίαν εμφυομένην. Πώς, ή δ’ ός, το τοιούτον λέγομεν?
Οίον, έφην, πατέρα μέν εθίζεσθαι παιδί όμοιον γίγνεσθαι καί φοβείσθαι τούς υείς, υόν δέ πατρί, και μήτε αισχύνεσθαι μήτε δεδιέναι τούς γονέας, ίνα δή ελεύθερος ή· μέτοικον δε αστώ και αστόν μετοίκω εξισούσθαι, και ξένον ωσαύτως. ....· διδάσκαλός τε εν τω τοιούτῳ φοιτητάς φοβειται και θωπεύει, φοιτηταί τε διδασκαλων ολιγωρούσιν, ουτω δε και παιδαγωγών· και όλως οι μέν νέοι πρεσβυτέροις απεικάζονται και διαμιλλώνται και εν λόγοις και εν έργοις, οι δε γέροντες συγκαθιέντες τοις νέοις ευτραπελίας τε και χαριεντισμού εμπίμπλανται, μιμούμενοι τούς νέους, ίνα δή μη δοκώσιν αηδείς είναι μηδέ δεσποτικοί.»
Και στην νεοελληνικη:
«Και θα διεισδύσει η αναρχία στα ιδια μας τα σπίτια και θα μεταφερθεί ακομη και στα ζώα .Πως; Κατα τον ίδιο τροπο, που ο πατέρας ανεχεται να γίνεται όμοιος προς προς το παιδί και να φοβάται τα παιδιά του, το παιδί να παίρνη την θεσι του πατέρα του και ούτε να σέβεται ουτε να ντρέπεται τους γονείς του, για να είναι δήθεν ελεύθερο .Ο μέτοικος-μεταναστης να αποκτά ίδια δικαιώματα (ἐξισοῦσθαι) με τον πολίτη και ο ξένος παρομοίως...
Σε μιά τετοια κατάστασι, και ο δάσκαλος σ’ αυτή την πολιτεία, φοβάται τους φοιτητές και τους καλοπιάνει, οι φοιτητές καμμία σημασία δεν δίδουν ουτε στους δασκάλους ουτε στους παιδαγωγούς,.{παρενεθεσις! ( Θυμασθε τους ‘’ευγενεις’’ νεους και ‘’σεμνας’’ νεανιδας του Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης προ μηνων περιπου ,οι οποιοι τοσο ευγενικα απεκλεισαν τους καθηγητες τους μεχρι ουροπληξιας, στην αιθουσα συνεδριασεων, ή προσφατως των κουκολοφορων αναρχικων που εσπασαν το χερι του Κου Παπαδατου εν ωρα διδασκαλιας, γι αυτά τα διαμαντια μας μιλα ο Πλατων)}Και εν γένει οι νεοι απομιμούνται τους μεγαλυτέρους και προσπαθούν να τους ξεπεράσουν και στα λόγια και στα έργα. Οι δε γέροι μιμούμενοι τους νέους και κατέρχομενοι στο επίπεδό των νεων, μη τυχόν θεωρηθούνε δεσποτικοί και δυσσάρεστοι, τους γεμίζουν με απατηλές κολακείες και αστεισμούς» {και παλι παρενθεσις ( Εδώ ειμεθα ολοι εμεις με πρωταθλητη-εκπροσωπο ομιλητη των κουκουλοφορων τον Κο Αλαβανο, Ολυμπιονικη των διαδηλωσεων και των απεργιων την Κα Παπαρηγα, σιωπηλους αφελεις και μικρους για την περιστασι Κυβερνησι και μειζονα αντιπολιτευσι, Πολιτειακο Αρχοντα τραγικα σιωπηλο όταν πρεπει να ομιληση και τοσο λαλιστατο όταν χαιδευει αυτια )
Διερωτωμαι:Πώς να εξηγησω την «ιστορικη»δηλωσι Αλαβανου εν μεσω πυρπολησεων καταστροφων και απεργιακων κινητοποιησεων..
«δεν δέχομαι να μηδενίζετε τη νεολαία, ακόμη και τον νέο αυτόν που σηκώνει μία πέτρα και δεν το κάνει εξ επαγγέλματος»
Φοβουμαι ότι με την συνδρομη ολων αυτων, οδηγουμεθα σε ολοκληρωτικη καταστροφη, μετωπικη συγκρουσι των πολιτων που στηριζουν την εννομη πολιτεια εναντι εκεινων που την καταστρεφουν και κάθε μερα αποθρασυνονται περισσοτερο, προς τερψιν των εχθρων μας.
Δυστυχως δεν υπαρχουν πολιτικοι, νηφαλιες φωνες από όλα τα κομματα να αρθουν υπερανω των περιστασεων να αρνηθουν τον λαικισμο να σταματησουν την καταστροφη να απομονωσουν αυτους που ριχνουν λαδι στη φωτια χαριν εξελιξεων.
Για τα μεσα εξαγρειωσεως, τους «ιστορικους και εκπαιδευτικους του ψευδους» των τηλεοπτικων δελτιων αποψεων και τους δισεκατομυριουχους καναλαρχες που απολαμβανουν αυτή την χαοτικη καταστασι, οι ευθυνες είναι τεραστιες και η φωτια που αναψαν και συντηρουν αργα ή γρηγορα θα κατακαψη κι αυτους.
ΙΑΣΩΝ
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη πεμπτη 11/12/08
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.