ΓΡΑΦΕΙ Ο: "ΙΑΣΩΝ"
Με την ευκαιρία της πανηγυρικής συνεδριάσεως της βουλής για την παγκόσμια ημέρα της Δημοκρατίας δόθηκε η ευκαιρία στούς ντροπαλούς εραστές του ολοκληρωτισμού εκμεταλλευόμενοι την αφελή ανοχή της Πολιτείας εν ονόματι της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας να εμμέσουν ο,τι γεμίζει την κεφαλή των.Υβρεις.Ο Πάπας του Περισσού, η εκ θείας απολύψεως γνωρίζουσα μόνον αυτή , τι σημαίνει Δημοκρατία, διότι μίλησε με τον «θεόν των σφυροδρεπανων» μας ειπε:
« Το Αθηναϊκό κράτος εξέφρασε τα ταξικά συμφέροντα των ελεύθερων πολιτών που συνδέονταν με την ανάπτυξη των εμπορευματικών - νομισματικών σχέσεων, τη ναυπήγηση στόλου για την αρπαγή της φυσικής αλλά και ανθρώπινης λείας, δηλαδή των δούλων μέσω πολέμων.»
Στο ίδιο μήκος κύματος οι επιλεκτικά ποθούντες τα «χριστιανικά» κοινόβια εκείνων που αίφνης μεταμορφώθησαν στους μακαρίους κληρονόμους της «βασιλείας»( ήγουν της προεδρίας σημερα) των ουρανών, οι θαυμαστές οπαδοι της κοινοκτημοσύνης ακόμη και της προσωπικότητος του ατόμου, μας μιλούν για το νεφέλημα της «χριστιανικής» δημοκρατίας. Δηλαδή της θεολογικής φοβίας όπου την αλήθεια, το σωστό καθορίζει το ιερατείο.Και όλοι συμπτωματικά αποδέχονται και αυτό ειναι η « δημοκρατία» της θεολογικής φοβίας. Διότι άλλως δεν θα κληρονομήσουν οι «πιστοί»την «βασιλείαν «των ουρανών.
Ουσιαστικώς ὀμως τα λογύδρια αυτά των εραστών του ολοκληρωτισμού ενα σκοπό έχουν μόνο.Να κατηγορήσουν την Δημοκρατία εγκεφαλικό εφεύρημα των Ελλήνων, αφ ετέρου δέ να εκθειάσουν την δουλική κοινοκτημοσύνη του κομμουνισμού..
Την ίδια στιγμή φαίνεται οτι αγνοούν επιλεκτικά πάντοτε , οτι και σήμερα οι μετανάστες σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, δεν ειναι δυνατόν να έχουν δικαίωμα ψήφου σε εθνικές εκλογές πριν γίνουν πολίτες, όπως τότε δεν είχαν οι δούλοι, χωρίς αυτό να σημαίνει, όπως θα βιαστούν αυτοί οι ιδιότυποι «δημοκράτες» να αποφανθούν, οτι εξισώνουμε τους δούλους με τους μετανάστες. Οχι. Απλώς δεν ήσαν πολίτες της Αθηναικής Δημοκρατίας. Τελείως, εξ ολοκλήρου αντίθετο με ο,τι συμβαίνει στις χώρες που αυτοί οι «δημοκράτες» λατρευουν!!! Π.χ τί να ψηφίσουν οι «πολίτες» της Κούβας ή οι πολίτες της Κίνας....Γι αυτούς του λαούς, οι ειλικρινώς «πονόψυχοι» κα ανδρειωμένοι «υπέρμαχοι» της ελευθερίας των λαών, έχουν καταπιή και το σάλιο και την γλώσσα τους. Εκει βλεπετε, σ αυτές τις «λαικές «δημοκρατίες δεν υπάρχει ανάγκη «χριστιανικής» δημοκρατιας .Την έχουν!!!,
Βεβαίως το Δημοκρατικό πολίτευμα στην Αρχαία Ελλάδα ήταν σύλληψις και επίτευγμα του ελευθέρου πνεύματος, της παιδείας, της ανδρείας, της δικαιοσύνης. Δεν υπήρχαν δόγματα.Ούτε προδιαγεγραμμένες απαντήσεις.Υπήρχαν απόψεις ελευθέρων πολιτών. Σωστές ή λάθος έγκειτο στην διαχρονική λογική του Δήμου, όταν ήσαν σύννομες.Διοτι «.μάχεσθαι χρή τον δήμον υπέρ του νόμου οκώσπερ τείχεος»
Ομως δείτε πώς πρακτικά και διαχρονικά αντιλαμβάνονται οι ελεύθεροι λαοί την ελληνική Δημοκρατία.
Ομιλεί ο Τσώρτσιλ ενώπιον της Αγγλικού Κοινοβουλίου και ορίζει την Δημοκρατία. Οχι την «λαική». Οχι την «κομμουνιστική».Οχι την «χριστιανική».Οχι την «μουσουλμανική» .Απλά την Δημοκρατία.
«...Κατηγορούμεθα ότι χρησιμοποιούμε βρεταννικάς δυνάμεις δια τόν αφοπλισμόν των ''φίλων της δημοκρατίας' εις την Ελλάδα και εις άλλα μέρη της Ευρώπης και δια να εξαλείψωμε τα λαϊκά κινήματα, τα οποία επαξίως εβοήθησαν εις την ήτταν του εχθρού. Ιδού εν έμμεσον ζήτημα επι του οποίου η Βουλή θα πρέπει να αποφασίση σήμερον την εσπέραν..
Η κυβέρνησις της Α.Μ θα ήτο αναξία πάσης εμπιστοσύνης εαν εχρησιμοποίει βρεταννικάς δυνάαμεις δια να αφοπλίσουν τους φίλους της Δημοκρατίας εις την Ελλάδα και αλαχού της Ευρώπης.Προβάλλει όμως το ερώτημα ..ποίοι είναι οι φίλοι της Δημοκρατἰας ως επίσης πώς θα ερμηνευθή η λάξις ''δημοκρατία'' .Η γνώμη μου περί αυτού είναι ότι θεμέλιον της Δημοκρατίας είναι ο απλούς , ταπεινόφρων κοινός άνθρωπος με σύζυγον και οικογένειαν, ο οποίος πολεμεί δια την πατρίδα του.. μεταβαίνει εις το εκλογικό τμήμα και θέτει τον σταυρόν της προτιμήσεως του εις το ψηφοδέλτιον δια τον υποψήφιον τον οποίον θέλει να ιδή εκλεγόμενον εις το κοινοβούλιον.Αλλ επίσης είναι ουσιώδες δια το θεμέλιον τούτο, όπως ο ανήρ ούτος ή η γυνή αυτή πράττη τούτο χωρίς φόβον απειλής ή βίας. Συμπληρώνει το ψηφοδέλτιον του εν αυστηρά μυστικότητι και είτα οι εκλεγέντες αντιπροσώποι συνέρχονται και ομού αποφασίζουν τί κυβέρνησι ή ακόμη και εις εποχάς εντάσεως τί μορφήν κυβερνήσεως επιθυμούν να έχουν εις την χώραν των.Εάν τούτο ειναι δημοκρατίαν την χαιρετίζω.Την ασπάζομαι .Θα ειργαζόμην δι' αυτήν...Αλλα αισθανομαι τελείως διαφορετικά δια μιαν απατηλήν δημοκρατίαν, μίαν δημοκρατίαν η οποία αποκαλείται τοιαύτη διοτί είναι της Αριστεράς. Πολλών ειδών γνώμαι συνθέτουν μια δημοκρατίαν, όχι μόνον η Αριστερά ή οι κομμουνισταί. Εν κόμμα το οποίον τείνει ολοέν περισσότερον προς την ακροτατάτην μορφήν επαναστάσεως , δεν ειναι δημοκρατικόν, ουτε βεβαίως δημοκρατικόν εάν αυξάνη η βία την οποίαν εξασκείι όπου ελατττούται ο αριθμός των οπαδών του..
Οφείλομεν να τρέφωμεν καποιο σεβασμόν προς την Δημοκρατία και να μη χρησιμοποιούμεν την λεξιν υπεράγαν αβασανιστως .Το τελευταιον πράγμα το οποίον ομοιάζει προς την Δημοκρατίαν είναι ο νόμος του όχλου με συμμορίας '' γκάγκστερς'' ωπλισμένας με φονικά όπλα, δια της βίας εισελαύνουσας εις μεγαλοπόλεις , καταλαμβάνουσας αστυνομικά τμήματα και βασικάς κυβερνητικάς θέσεις και προσπαθούσας να εισαγάγουν εν ολοκληρωτικό καθεστώς με σιδηρά πυγμήν..
...Είπα λοιπόν ότι το τελευταίο πράγμα το οποίον ομοιάζει πρός την δημοκρατίαν είναι ο νόμος του όχλου και η απόπειρα εισαγωγής ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος το οποίον διακηρύσσει οτι θα τυφεκίζει πάντα όστις θα ητο πολιτικώς ενοχλητικός , ως μέρος εκκαθαρίσεως εκείνων που λέγεται , οτι συνειργάσθησαν μετα των Γερμανών κατακτητών κατά την διάρκειαν της κατοχής. Ας μήν ρίπτομεν τοσο χαμηλά την Δημοκρατίαν με την βιαίαν αρπαγήν της εξουσίας και τον τυφεκισμόν εκείνων που δεν συμφωνούν μαζίτης. Αυτή είναι η αντίθεσις της Δημοκρατίας.
Η Δημοκρατία δεν βασίζεται επί της βίας ή της τρομοκρατίας αλλ'επι της λογικής , της διακαιοσύνης, της ελευθερίας , του σεβασμού των δικαιωμάτων των άλλων. Η Δημοκρατία δεν ειναι μια πόρνη (Harlot) την οποίαν περιμαζεύει απο τον δρόμον ένας ένοπλος με αυτόματον...Εχω εμπιστοσύνη εις τον λαόν, εις τας λαϊκάς μάζας σχεδόν όλων των χωρών του κόσμου και οχι στας συμμορίας ληστών οι οποίοι νομίζουν οτι δύναται δια της βίας να ανατρέψουν την καθεστηκυίαν τάξιν και εις ωρισμένας περιπτώσεις αρχαία κοινοβούλια κυβερνήσεις και κράτη..»
Αληθινά. Το αίσχος και η κατάντια σήμερα είναι:
Οτι, αφ ενός μεν οι αυτοαποκαλούμενοι δημοκρατικοί σοσιαλιστές είναι ανίκανοι σαν αντιπολίτευσι να αναγκάσουν τους κομμουνιστές να παραιτηθούν απο τον ολοκληρωτισμό στην συζήτησι και την δράσι,
αφ 'ετέρου δε η κυβέρνησι, ως ψοδεής ορνιθα, αρνήται να επικρίνη τους καταστροφείς του πολιτεύματος της Δημοκρατίας, μην τυχόν και κατηγορηθή απο τους αρνητές της Ελευθερίας, ως ανελεύθερη.....
ΙΑΣΩΝ
Ιάσωνα, συγχαρητήρια για τον αντικομμουνιστικό σου αγώνα που με τόσο ζήλο έχεις αναλάβει. Μόνο, για να γίνεσαι πιο πειστικός, μη χρησιμοποιείς τα ίδια κλισέ γιατί κουράζεις τους θαυμαστές σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπαλοί εραστές του ολοκληρωτισμού. Δεν νομίζω ότι θα βρεις κανένα να ντρέπεται. Να φοβάται ίσως θα βρεις. Βλέπεις οι εξορίες και οι εκτελέσεις δεν είναι πολύ καιρό πριν. Αλλά κανείς δεν ντρέπεται για μια ιδεολογία που γέννησαν τα κορυφαία μυαλά του κόσμου και σκοπό έχει την κατάργηση της εκμετάλλευσης και των ταξικών ανισοτήτων. Εγώ πιστεύω ότι άλλος είναι ο λόγος που δεν θέλεις το σοσιαλισμό. Ακόμα κι αν ήσουν σίγουρος για ένα σοσιαλισμό πραγματικής λαικής δημοκρατίας και οικονομικής ευημερίας θα σε ενοχλούσε η ισότητα με κάποιους που σήμερα θεωρούνται κατώτεροι. Μπορεί να κάνω και λάθος.
Πάπας του Περισσού/Πατριάρχης της Κουμουνδούρου/Δεσπότης της Ρηγίλλης/Αρχιεπίσκοπος της Χαριλάου Τρικούπη. Τι σκοπό έχουν τέτοιες εντυπωσιακές εκφράσεις?
Ενδιαφέρουσα η άποψή σου περι δημοκρατίας. Και πάλι θα στα πώ, σ'εσένα που σ'αρέσουν οι λέξεις και η ετυμολογία τους. Δημοκρατία = Δήμος + κράτος = λαός στην εξουσία.
Οταν λέμε ότι ο λαός έχει την εξουσία τι εννοούμε? Ότι μπορεί ο λαός να έχει γνώμη και να επηρεάσει την διακυβέρνηση στα προβλήματα που τον αφορούν Τ Ω Ρ Α κι όχι μετά από 4 χρόνια. Ποιός από εσάς μπορεί να κάνει κάτι για να συμμετέχει στα κοινά, σε νόμους κι αποφάσεις που τον αφορούν Τ Ω Ρ Α. Κανείς. Κανείς διότι αυτή είναι μια δημοκρατία χωρίς τον δήμο, χωρίς τον λαό. Απλά κάθε 4 χρόνια ο λαός είναι αναγκασμένος και ξεγελασμένος αν το θέλετε να παραχωρεί την εξουσία στους αντιπροσώπους της αστικής τάξης και της λέσχης Bilderberg οπως λέτε, στους πιο λαοπλάνους (ο λαός πλανάται) πολιτικούς που θα τον πείσουν ότι εκφράζουν τα συμφέροντά του, ενω στην ουσία εκφράζουν τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου κι αυτό είναι προφανές απο τις Ευρωπαικές συνθήκες Μααστριχτ και Λισσαβόνας.
Αχου τον κακόμοιρο τον Τσώρτσιλ, νοιάστηκε πολυ για την Ελλάδα αν θα έχει δημοκρατία..Γι'αυτό μας αντιμετώπισε σαν αποικία με τον αντιπρόσωπό του τον Σκόμπυ. Αλλωστε τέτοιες εντολές του είχε δώσει. Μισό αιώνα έστηνε αποικίες για να έρθει να μας μιλήσει μετά για δημοκρατίες.
Για την Κούβα σας παραθέτω απο τη Wikipedia.
"609 υποψήφιοι (ένας υποψήφιος ανά έδρα). Μέχρι και το 50% των υποψηφίων πρέπει να επιλέγονται από τις Δημοτικές Συνελεύσεις. Οι υποψήφιοι σε διαφορετική περίπτωση προτείνονται από τις διορισμένες συνελεύσεις, που απαρτίζουν εκπροσώπους εργατών, νεολαίων, γυναικών, φοιτητών, αγροτών αλλά και από μέλη των Επιτροπών για την Άμυνα της Επανάστασης. Η τελική λίστα με τα ονόματα των υποψηφίων υποβάλλεται από τη σχετική Εθνική Επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η συμμετοχή του υποψηφίου σε επαναστατικούς αγώνες και το ήθος του."
Στις κουβανικές εκλογές ο λαός συμμετέχει με ποσοστό που αγγίζει το 98%. Πού αλλού το έχετε δει αυτό?
Και όλα αυτά υπό την ασφυκτική πίεση των ΗΠΑ που καιροφυλακτεί για να ανατρέψει την επανάσταση.
Haldir
Καλή η κούβα μα δεν μιλάμε για διεθνή σοσιαλισμό αλλά για τον τύρρανο Φιντέλ, σε ένα νησί μικρό. Ποτε ενας λαός δεν θα δεχθεί να υποταγεί σε κάποιον που δεν γεννήθηκε εκεί. Ξεχάστε τα παγκοσμοιοποιημένα, βέβαια είναι ευπρόσδεκτος ο ξένος, μα κάθε λαός θα ράψει το κουστούμι, αν θέλει να'ναι σένιος
ΑπάντησηΔιαγραφή