Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ, ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ Π.Δ.Π.Χ. (Δηλαδή για να πάρει απάντηση πολίτης απο "ανεξάρτητη ΑΡΧΗ" πρέπει να φτάσει ΠΟΥ?

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ Ι.ΣΙΔΕΡΗΣ
e-mail:politisvaris@yahoo.gr
http/ SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR

AΘΗΝΑ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008

ΠΡΟΣ: Τον Υπουργό Δικαιοσύνης
κ. ΣΩΤΗΡΗ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ
ΚΟΙΝ. 1) ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
.//. 2) ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

κ. Υπουργέ,
Παρέλαβα σήμερα αντίγραφο του από 5/9/08 εγγράφου σας αρ. πρωτ. 83661 (βλ.συν) προς την «ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ» με το οποίο τους ζητάτε να επιληφθούν, λόγω αρμοδιότητάς τους, στην αναφορά – καταγγελία μου που τους είχα υποβάλλει με αριθ. πρωτ.948-7/2/2007 !!. (αρμόδια ελέγκτρια Κα Καλλιόπη Καρβέλη τηλ. 210/6475682 & 210/6475600)
Η συγκεκριμένη αρχή παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου ΚΩΦΕΥΕΙ συστηματικά, να απαντήσει τόσο σε εμένα όσο και σε ΣΑΣ.
Πιστεύω κ. Υπουργέ,
Ότι η πρακτική της συγκεκριμένης ανεξάρτητης αρχής στις παρακλήσεις μου και η αδιαφορία επι της δικής ΣΑΣ παραγγελίας, απαξιώνει ΠΛΗΡΩΣ και εμένα σαν πολίτη και ΕΣΑΣ σαν μέλος της Κυβέρνησης.
Δεν ζήτησα να πάρουν θέση στο θέμα που τους κατήγγειλα, ζήτησα και ΖΗΤΩ να ΛΑΒΩ απάντηση, όπως ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ως πολίτης, αισθανόμενος την βάναυση παραβίαση των Συνταγματικών μου δικαιωμάτων, από μία ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ αρχή που –υποτίθεται- λειτουργεί σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους αυτού του Κράτους και θα έπρεπε να μου απαντήσει εντός 60 ημερών!!
Επί 19 μήνες ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ !! να πράξουν αυτό το οποίο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να πράξουν. Δηλ. ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ !!
κ. Υπουργέ,
Επειδή ,δεν δύναμαι να προσφεύγω σε δικαστικές ταλαιπωρίες, προκειμένου να διεκδικήσω το αυτονόητο και ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ , δικαίωμά μου,
Καταφεύγω σε ΣΑΣ και ζητώ τη βοήθειά σας.
Με την οφειλόμενη τιμή
Αργύρης Ι. Σιδέρης

********************************************
Σημ. ΑΝ υπάρχει κάποιος που μπορεί να δώσει μια ιδέα, για το ΤΙ μπορεί να κάνει ένας πολίτης που αντιμετωπίζει πρόβλημα εξ αιτίας της κακής και ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ λειτουργίας κρατικού φορέα, ας μας στείλει την ιδέα του. ΙΣΩΣ βοηθήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive