Διώκεται ο Παναγιωτόπουλος (προπονητής της Χαλκιά) για πρώτη φορά στα Ολυμπιακά χρονικά.
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Αύγουστος 18, 2008
Η ΔΟΕ στέλνει το φάκελλο “Χαλκιά” στην Ελληνική δικαιοσύνη με σκοπό να ασκηθεί δίωξη για τυχόν παραβάσεις που αφορούν το Ελληνικό δίκαιο. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει και αποτελεί πλέον διαδικασία που θα ενεργοποιείται σε παρόμοιες υποθέσεις και θα εμπλέκει όλους τους περί τον αθλητή (προπονητές, γυμναστές κλπ).
Ως εδώ καλώς και συμφωνούμε απόλυτα διότι σε περίπτωση πραγματικού ντόπινγκ θεωρούμε πολύ πιθανότερη την αυτουργία του προπονητή διότι στο κάτω - κάτω, ο αθλητής ανησυχεί και για τις σωματικές συνέπειες στην υγεία του. Η συνέχεια όμως είναι άκρως αποκαλυπτική και αρχίζει να ενώνει κομμάτια του πάζλ που διαδραματίζεται από το 2004:
Η ΔΟΕ συγχαίρει για τη στάση και τη συνεργασία της την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
συγχαίρει δηλαδή τις παράνομες δηλώσεις του προέδρου της σχετικά με το θέμα της Χαλκιά. Εν ολίγοις από την εποχή της Θάνου και του Κεντέρη, η ΕΟΕ συγχαίρεται από τη ΔΟΕ. Ίδιο μαγαζί θα μου πείτε, λογικό..
Δεν είναι καθόλου λογικό, φίλοι και φίλες αφού η όποια απαγόρευση και τιμωρία αφορά τη συμμετοχή των αθλητών ΜΟΝΟ στους Ολυμπιακούς αγώνες και όχι στα υπόλοιπα διεθνή μήτινγκ. Άρα αναφέρεται στην προστασία του μαγαζιού της ΔΟΕ και των παραρτημάτων και Όχι στην προστασία οποιουδήποτε ιδεώδους. Κοινώς, Στο πάρτι και στο μαγαζάκι μας κύριοι, θα διαφημίζουμε τα προϊόντα που γουστάρουμε εμείς (USA), θα δείχνουμε τις φάτσες που θέλουμε εμείς (Long live the King), θα κερδίζουν όσοι κρίνουμε εμείς.
Αυτό που δε μας είπαν οι κύριοι της ΔΟΕ είναι αν θα επηρεάσουν και την Ελληνική δικαιοσύνη για αποφάσεις “τιμίων” συνεργατών της και αφορούν κακουργήματα.
Και το κερασάκι, πως είναι δυνατόν να συγχαίρεις μια επιτροπή που έχει χάσει τελείως τον έλεγχο (όπως υποστηρίζετε) στα θέματα ντόπινγκ;;
Θα πούμε και άλλα σύντομα..
Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Αύγουστος 18, 2008
Η ΔΟΕ στέλνει το φάκελλο “Χαλκιά” στην Ελληνική δικαιοσύνη με σκοπό να ασκηθεί δίωξη για τυχόν παραβάσεις που αφορούν το Ελληνικό δίκαιο. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει και αποτελεί πλέον διαδικασία που θα ενεργοποιείται σε παρόμοιες υποθέσεις και θα εμπλέκει όλους τους περί τον αθλητή (προπονητές, γυμναστές κλπ).
Ως εδώ καλώς και συμφωνούμε απόλυτα διότι σε περίπτωση πραγματικού ντόπινγκ θεωρούμε πολύ πιθανότερη την αυτουργία του προπονητή διότι στο κάτω - κάτω, ο αθλητής ανησυχεί και για τις σωματικές συνέπειες στην υγεία του. Η συνέχεια όμως είναι άκρως αποκαλυπτική και αρχίζει να ενώνει κομμάτια του πάζλ που διαδραματίζεται από το 2004:
Η ΔΟΕ συγχαίρει για τη στάση και τη συνεργασία της την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
συγχαίρει δηλαδή τις παράνομες δηλώσεις του προέδρου της σχετικά με το θέμα της Χαλκιά. Εν ολίγοις από την εποχή της Θάνου και του Κεντέρη, η ΕΟΕ συγχαίρεται από τη ΔΟΕ. Ίδιο μαγαζί θα μου πείτε, λογικό..
Δεν είναι καθόλου λογικό, φίλοι και φίλες αφού η όποια απαγόρευση και τιμωρία αφορά τη συμμετοχή των αθλητών ΜΟΝΟ στους Ολυμπιακούς αγώνες και όχι στα υπόλοιπα διεθνή μήτινγκ. Άρα αναφέρεται στην προστασία του μαγαζιού της ΔΟΕ και των παραρτημάτων και Όχι στην προστασία οποιουδήποτε ιδεώδους. Κοινώς, Στο πάρτι και στο μαγαζάκι μας κύριοι, θα διαφημίζουμε τα προϊόντα που γουστάρουμε εμείς (USA), θα δείχνουμε τις φάτσες που θέλουμε εμείς (Long live the King), θα κερδίζουν όσοι κρίνουμε εμείς.
Αυτό που δε μας είπαν οι κύριοι της ΔΟΕ είναι αν θα επηρεάσουν και την Ελληνική δικαιοσύνη για αποφάσεις “τιμίων” συνεργατών της και αφορούν κακουργήματα.
Και το κερασάκι, πως είναι δυνατόν να συγχαίρεις μια επιτροπή που έχει χάσει τελείως τον έλεγχο (όπως υποστηρίζετε) στα θέματα ντόπινγκ;;
Θα πούμε και άλλα σύντομα..
το ΜΟΝΟ κριτήριο συμμετοχής στους γιορτινούς αρχαίους Ολυμπιακούς (και πλήθος άλλων τακτικών γιορτών) ήταν οι αθλητές να συμμετέχουν σε Εκκλησίες (συνελεύσεις, συλλογικές αποφάσεις) συνομοσπονδιών χωριών (αυτό σήμαινε τότε η λέξη πόλη και όχι βαβυλώνες), όπου τα διοικητικά όργανα έβγαιναν κάθε χρόνο από συμφιλιωτικό ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι΄αυτό, ενώ δέχονταν τους φοβισμένους από τους ειλωτόφονους εφόρους Σπαρτιάτες, δε συμμετείχαν ελληνικής ή οποιασδήποτε άλλης καταγωγής από περιοχές με βασιλιάδες. Οι γυναίκες είχαν ανάλογες δικές τους γιορτές, καθώς οι δημοκρατικοί δεν είχαν προλάβει να τους δώσουν πλήρη δικαιώματα, καθώς αντιδρούσαν με μίσος οι αρχομανείς (βλ. δίκη Ασπασίας), όπως κάνουν οι μιμητές τους σήμερα.