Είπε ο φίλος αναγνώστης:
"Ένα απλό μπράβο χωρίς να κριτικάρεις άσχετα πράγματα μεταξύ τους δεν γίνεται Ιάσωνα΄? Και ξέρεις τα παιδιά και τις οικογένειες τους για να τους επαινείς από τη μία πλευρά και να τους σιχτιρίζεις από την άλλη?"
Απαντω στον «Ανωνυμο».
Το σχολιο δεν είναι Λογοκρισια. Ειναι Κριτικη
Συγχαρητηρια στην άλλη Ελλαδα.
Ηταν το μηνυμα.Και τα παιδια αυτά απεδειξαν με τις επιδοσεις τους, ότι δεν εχουν σχεσι με την Ελλαδα που ζουμε καθημερινως Της μιζεριας, της ισοτητας στην αθλιοτητα, της ομηρια καθηγητων μεχρι ουροπληξιας, των καταστροφικων καταληψεων, των ‘’απαλλοτριοσεων’’, των πυρπολησεων βιβλιων. Διοτι επελεξαν αλλους τροπους να αγνωνισθουν,Την επιπονη καθημερινη προσπαθεια να επιτυχουν το καλλιτερο στην γνωσι , να διακριθουν συμμετεχοντες στη Βαλκανικη Μαθηματικη Ολυμπιαδα. " Εχθρος" τους είναι το καλλιτερο. Δεν τους φταιει η κοινωνια.
Ετσι εκπροσωπουν την άλλη Ελλαδα. Αυτή που τα μεσα αποβλακωσεως δεν διαφημιζουν δεν παρουσιαζουν.Διοτι κανενα , « μεγαλο» ή μικρο καναλι δεν ανεφερε ή ειπε τιποτα για τους μαθητες αυτους.
Σχετικως με τις αναφορες μου, «Ανωνυμε». Όπως εσυ χρησιμοποιεις για να γινης, κατά την γνωμη σου, κατανοητος την λεξι « σιχτιριζω» που η σημασια της (διώχνω κάποιον με τρόπο βίαιο και υβριστικό, στέλνω στο διάβολο, διαβολοστέλνω) προφανως για οποιον διαβασε το κειμενο που σχολιαζης, δεν εχει ουδεμια σχεσι με τα επαινετικα μου λογια προς τους Μαθητες, τους Γονεις και τους Εκπαιδευτικους, ετσι κι εγω χρησιμοποιω τις λεξεις που αποδιδουν καλλιτερα τις σκεψεις μου.
Υπ αυτη την εννοια, «Ανωνυμε», συνηθως όταν σχολιαζουμε , δεν λογοκρινουμε (π.χ ‘’γιατι ειπες αυτό και δεν ειπες το άλλο’’). Αλλα εξαντλουμε την κριτικη μας στην ουσια των λεχθεντων ( π.χ « αυτό που ειπες είναι λαθος διοτι κατά την γνωμη μου ένα κι ένα κανουν δυο» και ουτω καθ εξης). Αλλιως αν λεγαμε και γραφαμε ολοι τα ιδια θα ειχαμε γινη Σοβιετια και δεν θα υπηρχε λογος ουτε να μιλαμε ουτε και να ψηφιζουμε. Μονο να συμφωνουμε.Ομως η Ελληνικη γλωσσα εχει 6 εκατομμυρια λεξεις και 73 εκατομμυρια λεκτικους τυπους. Φανταζεσαι να την περιοριζαμε σε μια μονολιθικη συμφωνια της μιας αποψης.Της ‘’ορθης’’
ΙΑΣΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.