Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Καλλιστώ σύγκρουση: Αποφεύχθηκε η πιθανότητα βύθισης του ναρκαλιευτικού μετά το ατύχημα (Βίντεο)

Καλλιστώ σύγκρουση: Αποφεύχθηκε η πιθανότητα βύθισης του ναρκαλιευτικού μετά το ατύχημα (Βίντεο)

Καλλιστώ σύγκρουση: Στο λιμάνι του Πειραιά ρυμουλκείται το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού, που το πρωί της Τρίτης συγκρούστηκε με φορτηγό πλοίο έξω από το λιμάνι. Οι εικόνες... που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι εντυπωσιακές, καθώς φαίνεται πως από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα.

Όπως φαίνεται στις εικόνες η πρύμνη του πλοίου του Πολεμικού Ναυτικού έχει διαλυθεί. Το εμπορικό πλοίο Maersk Launceston, με σημαία Πορτογαλίας, που μετέφερε κοντέινερ και είχε ξεκινήσει από την Ψυττάλεια για το Τσανάκαλε, έπεσε πάνω στο «Καλλιστώ» του Πολεμικού Ναυτικού που εκείνη την ώρα είχε φύγει από το ναύσταθμο της Σαλαμίνας.

Καλλιστώ σύγκρουση: Αποφεύχθηκε η πιθανότητα βύθισης του ναρκαλιευτικού μετά το ατύχημα (Βίντεο)

Όπως μετέδωσε ο Ant1, 21 άτομα περισυνελλέγησαν από τη θάλασσα ενώ δύο μέλη του πληρώματος έχουν τραυματιστεί ελαφρά και μεταφέρθηκαν στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

Αρχικά, στην περιοχή είχαν σπεύσει πλοία της ακτοπλοΐας, τα οποία απομακρύνθηκαν από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό ενώ αυτήν την ώρα ρυμουλκά του Πολεμικού Ναυτικού επιχειρούν να το ρυμουλκήσουν στη Σαλαμίνα. Η ζημιά στο πολεμικό πλοίο είναι πολλή μεγάλη αλλά έχουν καταφέρει να το ισορροπήσουν και όλα δείχνουν ότι τελικά δεν θα βυθιστεί.

Καλλιστώ σύγκρουση: Αποφεύχθηκε η πιθανότητα βύθισης του ναρκαλιευτικού μετά το ατύχημα (Βίντεο)

Η ανακοίνωση του Πολεμικού Ναυτικού

Η ανακοίνωση του ΠΝ: «Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ. Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού».

Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»

Το πλοίο αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν από τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη από το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40. Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου από το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).

Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).

Διαστάσεις: 60/10/3,4 μέτρα

Εκτόπισμα: 750 τόν.

Πρόωση: 2 MTU 8V 396 74K 1080HP (805KW)Diesel βοηθητική 1 MTU8V396 74K765HP(570KW),2 έλικες, 1 προωθητής πρώρας (bow thruster) Ηλεκτρομηχανές 3 MTU6R183 TE52 200KW

Ταχύτητα: 15 κόμβοι

Πλήρωμα: 45

Οπλισμός: 1 πυροβόλο 30mm, 2 πολυβόλa 7,62χιλ

Συστήματα Εντοπισμού ναρκών: 2 υποβρύχια τηλεκατευθυνόμενα οχήματα PAP 104/105, και 2 υποβρύχια οχήματα PLUTOPLUSΣυστήματα Μηχανικής Ναρκαλιείας.

1 σχόλιο:

  1. Βάλε την εταιρία του να πληρώσει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!
    Εκτός εάν του δώσουν και κουκλα τσολιαδάκι
    (οπως με τον πακιστανό αεροπόρο που έπεσε
    με τουρκικο F-16) και τον στείλουν με τιμές
    σπίτι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.