Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Ψυχίατρος Θάνος Ασκητής: " Ο Νεοέλληνας πολιτικός είναι επαναστάστης μέχρι να του πει κάποιος αυτή η καρέκλα είναι δική σου, κάτσε."

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΚΠΟΜΠΗ ΘΑΝΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ
Σε συνέντευξη του ο Νευρολόγος – Ψυχίατρος Θάνος Ασκητής προσεγγίζει ζητήματα που αφορούν τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην ελληνική κοινωνία και στην λειτουργία της οικογένειας. Ο ίδιος αναφέρει οτι η οικονομική κρίση που έχει χτυπήσει τη χώρα μας, δεν έχει αφήσει κανέναν τομέα της ζωής μας ανεπηρέαστο καθώς όλα λειτουργούν αλυσιδωτά:...
"Δεν είμαι καλά στα επαγγελματικά μου, θα επηρεαστεί και η τσέπη μου", "Η τσέπη μου είναι άδεια; Θα επηρεαστεί και η σχέση μου". Πράγματι οι σχέσεις των ανθρώπων φαίνεται πως έχουν πληγεί σε τεράστιο βαθμό, λόγω της κρίσης, ιδιαίτερα όσο αυτή βαθαίνει και μας πλήττει περισσότερο. 
Τέλος Θάνος Ασκητής κρίνει ορισμένες πτυχές απο την συλλογική ψυχική μας ζωή  :Ο Νεοέλληνας πολιτικός είναι επαναστάστης μέχρι να μας πει κάποιος αυτή η καρέκλα είναι  δική σου, κάτσε."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive