ΕΥΧΕΣ

ΕΥΧΕΣ

Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017

ΟΛΗ η αλήθεια για το Κοράνι. Του Λιακόπουλου Δημοσθένη

Η αλήθεια για το Κοράνι
Το Κοράνιο είναι ένα από τα πρώτα κείμενα που γράφτηκαν σε μια πρώιμη μορφή της αραβικής γλώσσας, τη λεγόμενη «κορανική» που είναι η καθαρότερη (καθαρεύουσα) γλώσσα της Χετζάζης (σημερινής Σαουδικής Αραβίας). Το όνομά του (στα αραβικά: أَلْقُرآن‎ ​, αλ Κουράν, στα αγγλικά Qur'an, Koran) σημαίνει κυριολεκτικά «Απαγγελία» και ονομάζεται συχνά «αλ Κουράν αλ Καρίμ», δηλαδή το «Ευγενές Ανάγνωσμα»....
Οι μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι το Κοράνιο είναι ο λόγος του Θεού, η καταγραφή της αποκάλυψής του στο ανθρώπινο γένος, έτσι όπως μεταδόθηκε στον προφήτη Μωάμεθ σε μια περίοδο 23 ετών από τον άγγελο Τζιμπριήλ (Γαβριήλ). Ο Μωάμεθ δεν ήξερε να διαβάζει ή να γράφει. Απλώς απήγγειλε ό,τι του αποκαλυπτόταν, προκειμένου να το αποστηθίσουν και να το καταγράψουν οι σύντροφοί του.
Το Κοράνι ως έργο θεϊκό και όχι ανθρώπινο, δεν επιδέχεται αλλαγών. Ο ίδιος ο Μωάμεθ ήταν προφήτης, αγγελιοφόρος του Θεού, ο τελευταίος σε μια σειρά προφητών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τον Αδάμ και τον Νώε της εβραϊκής παράδοσης και τον Ιησού των χριστιανών. Στο Κοράνι αναφέρονται 26 ονόματα προφητών, αλλά κάποιες μουσουλμανικές παραδόσεις ανεβάζουν τον αριθμό αυτό σε 124.000.
Οι μουσουλμάνοι λατρεύουν έναν και μοναδικό Θεό, τον Αλλάχ. Η λέξη Αλλάχ είναι η αραβική λέξη για τον Θεό. Ο Θεός των μουσουλμάνων είναι ο ίδιος με το Θεό των Εβραίων και κατ΄επέκταση μέσω της Παλιάς Διαθήκης, των χριστιανών.
Ο Αλλάχ έχει «κληρονομήσει» όλες ή τις περισσότερες από τις ιδιότητες που του αποδίδονταν από εκείνους, με κάποιες ρητές διαφορές, όπως είναι η αντίκρουση της χριστιανικής διδασκαλίας για την Αγία Τριάδα. Στην ισλαμική θεολογία χρησιμοποιούνται 99 ονόματα-χαρακτηρισμοί για τον Θεό, τα οποία εκφράζουν διάφορες όψεις του μεγαλείου του: Άγιος, Δημιουργός, Ισχυρός, Σοφός, Ελεήμων, Συγχωρών κ.λπ. Το 100ό όνομα του Θεού το αγνοούμε, γεγονός που υποδηλώνει ότι η γνώση μας γι' αυτόν δεν μπορεί ποτέ να είναι πλήρης. Το Κοράνι επικυρώνει και κατά τους μουσουλμάνους υπερβαίνει την Τορά των εβραίων και τα Ευαγγέλια των χριστιανών.
Το Κοράνι συντίθεται από 114 σούρας (σουράτ=κεφάλαια) που αναπτύσσονται σε ένα σύνολο 6.236 αγιάτ (στίχους). Κάθε σούρα περιλαμβάνει από 3 μέχρι 286 στίχους. Οι πρώτες σούρες είναι οι πλέον σύντομες που χαρακτηρίζονται από ποιητικό λόγο σε ρυθμική μορφή. Οι επόμενες δεν παρουσιάζουν παρόμοια χαρακτηριστικά πλην όμως έχουν έκδηλες επιδράσεις από τον Ιουδαϊσμό και τον Χριστιανισμό με πολλές επαναλήψεις, όπως παρατηρείται ομοίως και στα λεγόμενα εξ αποκαλύψεως βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης π.χ. στους Ψαλμούς.
Ο ακριβής αριθμός των στίχων του Κορανίου, αποτελεί θέμα συζήτησης, καθώς υφίστανται διαφορετικές μέθοδοι αρίθμησης. Για παράδειγμα η σέκτα που ιδρύθηκε από τον χαλίφη Ρασάντ ισχυρίζεται ότι ο ακριβής αριθμός των στίχων είναι 6.346. Οι μουσουλμάνοι συνήθως αναφέρονται στα σούρα όχι με τον αριθμό τους, αλλά με την επικεφαλίδα τους. Η διάταξη των σούρα δεν είναι χρονολογική —σύμφωνα δηλαδή με την περίοδο που αποκαλύφθηκαν κατά τους μουσουλμάνους λογίους— αλλά σύμφωνα με το πως μεταδόθηκε στον προφήτη Μωάμεθ από τον άγγελο Τζιμπριήλ (Γαβριήλ). Μετά από μια σύντομη εισαγωγή ακολουθεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο και το Κοράνιο κλείνει με τα μικρότερα σε έκταση. Σύμφωνα με τις παραδόσεις τα σούρα του Κορανίου άρχισαν να καταγράφονται πριν το θάνατο του Προφήτη, το 632. Στη Μεδίνα λέγεται ότι είχε στη διάθεσή του 65 συντρόφους του, τους οποίους καλούσε τακτικά για να καταγράψουν τις αποκαλύψεις του. Πιστεύεται ότι οι αποκαλύψεις δόθηκαν σε μια περίοδο 20 με 23 χρόνων περίπου, από το 610. ως το θάνατό του το 632.
Οι μουσουλμάνοι ισχυρίζονται ότι το Κοράνιο διαθέτει τα χαρακτηριστικά της πνευματικής ποίησης και χάρης (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)  και είναι η ίδια η λογοτεχνική του τελειότητα μια απόδειξη της θείας προέλευσής του. Εφόσον αυτή η τελειότητα είναι εμφανής μόνον σε εκείνους που μιλούν Αραβικά, μόνον το αρχικό κείμενο θεωρείται το πραγματικό Κοράνιο. Όλες οι άλλες μεταφράσεις έχουν απλά σχολιαστικό χαρακτήρα. Σύμφωνα μάλιστα με την παράδοση στη μετάφρασή του το ιερό βιβλίο δεν πρέπει ποτέ να λέγεται απλά Κοράνιο, για να μη συγχέεται με άλλες «απαγγελίες» και πρέπει να συνοδεύεται από επιθετικούς προσδιορισμούς όπως «το Ένδοξο», «το Ευγενές» κ.α.
Αφετηρία της περιηγήσεως στα εδάφια του Κορανίου είναι η δημιουργία του ανθρώπου. Σύμφωνα με το Κοράνι ο άνθρωπος πλάστηκε από σπέρμα.
Στο 80,18-19 γράφει: 18. Από τι υλικό τον έπλασε; (ενν. τον άνθρωπο) 19. Από μια σταγόνα σπέρμα. Τον έχει πλάσει κι έπειτα τον σχημάτισε σε κανονικές αναλογίες.
Στο 23,14: Έπειτα δημιουργήσαμε το σπέρμα σε θρόμβο από πηκτό αίμα, και δημιουργήσαμε το θρόμβο σε (έμβρυο) σβώλο συμπαγή, και δημιουργήσαμε το συμπαγή σβώλο σε κόκκαλα και ντύναμε (περιβάλαμε) τα κόκκαλα με σάρκα, κι έπειτα σχηματίσαμε απ’ αυτό ένα άλλο (νέο) πλάσμα. Ας είναι ευλογημένος ο ΑΛΛΑΧ, ό άριστος των δημιουργών.
Στο 22,5: …σας έχουμε πλάσει από χώμα, έπειτα από σπέρμα, έπειτα από θρόμβο αίματος, έπειτα από ένα κομμάτι σάρκας, που έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσεται ή όχι στη ζωή μόνο και μόνο για να αποδείξουμε, (τη δύναμή Μας) σ’ εσάς. Κι σταθεροποιούμε όποιον θέλουμε να παραμείνει στη μήτρα (της μητέρας του) για ένα χρονικό διάστημα.
(σχόλιο: κανείς δεν εξηγεί το νόημα της χρήσης πληθυντικού)
Στο 16,4: Έπλασε τον άνθρωπο από μια σταγόνα σπέρματος, κι αλλοίμονο! Αυτός ο ίδιος (ο άνθρωπος) έγινε ανοικτός ανταγωνιστής (ενν. του Αλλάχ).
Μετά την δημιουργία του ανθρώπου έχουμε τον πολλαπλασιασμό του επί της γης, αλλά οι μουσουλμάνοι ντρέπονται όταν γεννούν κορίτσια. Η είδηση γεννήσεως κοριτσιού είναι άσχημο νέο. Δεν τα θέλουν αλλά θέλουν αγόρια, γιατί αυτά θεωρούν ευτυχία.
Γράφει στο 16,57-59: 57. Κι εκχωρούν στον ΑΛΛΑΧ τα κορίτσια! Δόξα στον ΑΛΛΑΧ! Ο ΑΛΛΑΧ είναι ανώτερος. Για τον εαυτό τους (εκχωρούν) ότι επιθυμούν (δηλ. τα αγόρια). 58. Κι αν φτάσει σ’ έναν απ’ αυτούς το νέο για (τη γέννηση) ενός κοριτσιού, (τότε) σκοτεινιάζει το πρόσωπό του και ενδόμυχα λυπάται και γεμίζει απ’ αργή. 59. Κρύβεται από ντροπή προς τους συνανθρώπους του επειδή έχει λάβει άσχημα νέα! Μήπως θα πρέπει να το κρατήσει (υπομένοντας) την περιφρόνηση, ή να το θάψει στο χώμα; Τι άθλια απόφαση που θα πάρουν!
Στο 68,14: επειδή – τάχα –έχει πλούτο και (πάρα πολλά) αγόρια.
Από την γέννησή τους τα θήλεα έχουν πρόβλημα. Αργότερα, όταν έρθει ο καιρός για γάμο, οι μουσουλμάνοι θεωρούν τις άπιστες, δηλαδή τις μη μουσουλμάνες, χειρότερες από τις δικές τους που είναι οι πιστές. Οπότε καταλαβαίνει κανείς πως βλέπουν οι μουσουλμάνοι μετανάστες τις χριστιανές. Το Κοράνι δίνει οδηγίες και για τον γάμο.
Γράφει στο 2,221: και μην παντρεύεστε άπιστες γυναίκες (ειδωλολάτρισσες) μέχρις ότου πιστέψουν. Μια σκλάβα που πιστεύει, είναι καλύτερη από μια άπιστη, ακόμα κι αν σας γοητέψει. Ούτε να παντρεύετε τις κόρες σας με άπιστους, μέχρις ότου πιστέψουν. Ένας σκλάβος που πιστεύει είναι καλύτερος από έναν άπιστο, ακόμα κι αν σας γοητέψει.
Εντυπωσιάζει η λέξη «σκλάβα». Στο εδάφιο 4,3 είναι γραμμένο το ότι επιτρέπεται στους μουσουλμάνους να παντρεύονται πολλές γυναίκες ή ακόμα και σκλάβες ή αιχμάλωτες.
(σχόλιο: εδώ δεν διαφέρει καθόλου από την Παλιά Διαθήκη)
Γράφει λοιπόν στο 4,3-4: 3. Κι αν φοβάστε ν’ αδικήσετε τις ορφανές (σε περίπτωση γάμου) τα ορφανά, τότε παντρεύεστε άλλες δύο ή τρείς ή τέσσερις γυναίκες της εκλογής σας. Κι αν όμως φοβάστε ακόμη μήπως τις αδικήσετε τότε, να παντρεύεστε μόνο μία, ή όποιες έχετε αιχμάλωτες κι αυτό για να σας προφυλάξει απ’ το να φερθείτε άδικα. 4. Και να δίνετε στις γυναίκες –που παντρεύεστε- τη νόμιμη προίκα τους για χάρισμά τους. Αν όμως, θεληματικά σας επιστρέψουν μέρος της, τότε πάρτε το, κι απολαύστε το με ενάρετη ευδιαθεσία.
(σχόλιο: προσέξτε, απολαύστε την προίκα με ενάρετη ευαισθησία).
Η επιβολή των ανδρών στις γυναίκες είναι απεριόριστη και μπορούν να τις κάνουν ότι, όπως και όταν θέλουν, εκτός και αν έχουν βλαβερή μόλυνση. Δηλαδή… έχουν περίοδο.
Στο 2,223 γράφει: Οι γυναίκες σας είναι για σας, όπως η καλλιεργήσιμη γη. Καλλιεργείστε την όποτε κι όπως θέλετε. Όμως προηγούμενα κάνετε μια καλή πράξη για την ψυχή σας και να σεβαστείτε τον ΑΛΛΑΧ, και μάθετε ότι πρόκειται να Τον συναντήσετε (στη μέλλουσα Ζωή). Κι ανάγγειλε (ω Μουχάμμεντ) στους Πιστούς τα καλά νέα.
Στο 2,222: Σε ρωτάνε για την περίοδο των γυναικών. Απάντησε: Είναι βλαβερή μόλυνση. Γι’ αυτό μην κάνετε συζυγικές σχέσεις με τις γυναίκες που έχουν την περίοδό τους και μην συνουσιαστείτε μ’ αυτές μέχρις ότου γίνουν καθαρές. Όταν όμως εξαγνιστούν, μπορείτε να τις πλησιάσετε όπου σας διέταξε ο ΑΛΛΑΧ. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά εκείνους που μετανοούν, καθώς αγαπά τους καθαρούς κι αγνούς.
(σχόλιο: τους αγνούς θέλει και ο Γιαχβέ, που δίνει εντολή να διώχνουν τους αρρώστους και να μην πλησιάζουν στον Nαό, ενώ ο χριστιανισμός απαγορεύει στην εμμηνοροούσες να μπαίνουν στους ναούς, ή να προσκυνούν τις εικόνες, ή να κοινωνούν).

Οι άντρες μπορούν να δέρνουν τις γυναίκες εφ’ όσον είναι ανώτεροι, ελέω Αλλάχ. Μπορούν να τις δέρνουν ακόμη και αν υποψιάζονται, ή φοβούνται, ότι ΘΑ τους παρακούσουν στο μέλλον.
Στο εδάφιο 4,34 γράφει: οι άνδρες, είναι προστάτες κι οι κύριοι των γυναικών, γιατί ο ΑΛΛΑΧ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες απ’ τις γυναίκες, κι επειδή ξοδεύουν απ’ τις περιουσίες τους. Γι’ αυτό οι ενάρετες γυναίκες πρέπει να είναι με ευσέβεια πειθαρχικές, κι όταν ο άντρας τους απουσιάζει πρέπει να προστατεύουν ό,τι τους ανέθεσε ο ΑΛΛΑΧ να φυλάγουν. Όσο για τις γυναίκες εκείνες, που φοβάστε για την παρακοή τους συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά. Αν όμως επιστρέψουν, στην υπακοή, μην χρησιμοποιήστε εναντίον τους μέσα ενοχλητικά, γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι Πανύψηλος, Μεγάλος, πάνω απ’ όλους σας.
Οι συζυγικές σχέσεις επιτρέπονται κατά την διάρκεια της νηστείας, αλλά μόνο την νύχτα. Την ημέρα απαγορεύονται. Επίσης, την περίοδο της νηστείας απαγορεύονται το φαγητό και το ποτό την ημέρα, αλλά επιτρέπονται την νύχτα. Το πόσο θα πιεί ο καθένας έχει όριο. Αλλά το όριο, δεν έχει όριο. Μπορεί κάποιος να πιεί τόσο που να είναι σε θέση να ξεχωρίσει το φως από το σκοτάδι. Την ημέρα από την νύχτα. Αν δεν μπορεί να τα ξεχωρίσει σημαίνει ότι υπερέβη το όριο και δεν μπορεί να πάει στο Τέμενος για προσευχή.
Γράφει στο 2, 187: Επιτρέπεται, τη νύχτα των ημερών της νηστείας, συζυγική σχέση. Είναι το προφύλαγμα για σας και σεις το δικό τους προφύλαγμα ο ΑΛΛΑΧ γνώριζε το τι κάνατε κρυφά με αίσθημα ενοχής σας. Αλλά δέχθηκε τη μετάνοιά σας και σας συγχώρεσε. Έτσι τώρα συνδεθείτε με τις γυναίκες σας κι αναζητείστε ότι ο ΑΛΛΑΧ νομοθέτησε για σας, και φάτε και πιείτε σε σημείο που να μπορείτε τη χαραυγή να ξεχωρίζετε την άσπρη ακτίνα της χαραυγής από το σκοτάδι της νυκτός. Έπειτα συμπληρώστε τη νηστεία σας μέχρι τη νύχτα. Στο διάστημα αυτό μη πλησιάσετε τις γυναίκες σας, και όταν είστε απομονωμένοι για προσευχή στα Τεμένη μη πλησιάσετε τις γυναίκες σας αυτά είναι τα απαγορευμένα όρια του ΑΛΛΑΧ. Μη τα πλησιάσετε καθόλου. Έτσι φανερώνει ο ΑΛΛΑΧ τα σημεία (τους νόμου Του) στους ανθρώπους, για να προφυλαχθούν.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην καθαριότητα του σώματος, κυρίως όταν κάποιος πρόκειται να πάει να προσευχηθεί στο Τέμενος. Γι αυτόν τον λόγο έξω από τα Τεμένη υπάρχουν βρύσες. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάποιος έχει έρθει σε επαφή με γυναίκα ή πήγε για… φυσική του ανάγκη και δεν υπάρχει νερό; Αν δεν υπάρχει νερό, θα υπάρχει χώμα ή άμμος. Τριφτείτε με αυτά για να καθαριστείτε, είναι η εντολή.
Γράφει στο 5,6: Ω! σεις που πιστέψατε! Αν πρόκειται να προσευχηθείτε πλύνετε τα πρόσωπά σας και τα χέρια σας μέχρι τους αγκώνες, τρίψετε (με νερό) τα κεφάλια σας και πλύνετε τα πόδια σας μέχρι τους αστραγάλους. Αν είστε εθιμοτυπικά ακάθαρτοι, τότε πλύνετε όλο σας το σώμα. Αν όμως είστε άρρωστοι, ή ταξιδεύετε και κάποιος από σας έρχεται μετά από φυσική του ανάγκη, ή αν έχετε έρθει σ’ επαφή με γυναίκες και δεν βρίσκετε νερό, τότε πάρτε καθαρή άμμο ή χώμα και τρίψτε μ’ αυτό το πρόσωπο και τα χέρια σας. Ο ΑΛΛΑΧ δεν επιθυμεί την ταλαιπωρία σας, αλλά να σας εξαγνίσει και να συμπληρώσει τη Χάρη Του σε σας, μήπως και γίνετε ευγνώμονες.
«Εθιμοτυπικά ακάθαρτοι», σύμφωνα με τις επεξηγηματικές σημειώσεις του Κορανίου, είναι αυτοί οι οποίοι έχουν έρθει σε επαφή με την γυναίκα τους ή είχαν σεξουαλική σχέση με άλλη γυναίκα.
Στην περίπτωση που έρθει χωρισμός, η γυναίκα πρέπει να περιμένει τρείς μήνες. Υπάρχει λόγος. Αλλά στην περίπτωση που ο άνδρας χωρίσει την γυναίκα του για τρίτη φορά δεν μπορεί να την ξαναπαντρευτεί.
Στο 2,228 γράφει: Οι χωρισμένες γυναίκες πρέπει να περιμένουν να περάσουν τρείς μηνιαίοι περίοδοι της μηνιαίας αδιαθεσίας τους. Κι αν πιστεύουν στον ΑΛΛΑΧ και την Εσχάτη Μέρα δεν τους επιτρέπεται να φυλάξουν μυστικό, ότι ο ΑΛΛΑΧ δημιούργησε στη μήτρα τους. Κι οι άνδρες τους, κατά το χρονικό αυτό διάστημα, είναι προτιμότερο, αν θέλουν διόρθωση της συζυγικής ζωής, να τις ξαναφέρουν πίσω. Κι οι γυναίκες, σύμφωνα μ’ ότι είναι δίκαιο, θα έχουν τα ίδια δικαιώματα όπως οι υποχρεώσεις, οι άνδρες δε, υπερέχουν ένα βαθμό πιο πολύ. Κι ο ΑΛΛΑΧ είναι Πανίσχυρος, Σοφός.
Στο 2,230: Κι αν ο άνδρας χωρίσει οριστικά (για Τρίτη φορά) τη γυναίκα του δεν μπορεί, μετά από αυτό, να την ξαναπαντρευτεί, παρά μόνο αν αυτή έχει παντρευτεί άλλον άνδρα, κι αυτός τη χωρίσει επιτρέπεται γι’ αυτούς να ξαναπαντρευτούν υπό τον όρο να αισθάνονται ότι μπορούν να τηρούν τους ορισμούς του ΑΛΛΑΧ. Κι αυτά είναι τα όρια του ΑΛΛΑΧ που τους ξεκαθάρισε σ’ εκείνους που έχουν κατανόηση.
Υπάρχει και το δικαίωμα αντικατάστασης συζύγου, αλλά χωρίς επιστροφή της προίκας.
Γράφει στο 4,20: Αν αποφασίσετε να αλλάξετε σύζυγο στη θέση μιας άλλης, κι αν ακόμη έχετε δώσει στη πρώτη για προίκα ένα Κιντάρ (βάρος από χρυσάφι), μην πάρετε απ’ αυτό (το θησαυρό) τίποτε.
Μήπως θα θέλατε να το αποσπάσετε με συκοφαντία και με φανερή αδικία;
Επίσης οι γυναίκες δεν μπορούν να αποτελέσουν μέρος κληρονομιάς, χωρίς την θέλησή τους.
Σύμφωνα με το 4,19: Ω! Σεις που πιστεύετε! Δεν σας επιτρέπεται να έχετε τις γυναίκες των πεθαμένων συγγενών κληρονομιά παρά τη θέλησή τους, ούτε να συμπεριφέρεστε μαζί τους σκληρά, ώστε ν’ αποσπάσετε απ’ αυτές ένα μέρος απ’ την προίκα που τους έχετε δώσει, εκτός αν έχουν ενοχοποιηθεί με φανερή αισχρότητα. Αντίθετα, να συμπεριφέρεστε μαζί τους με καλοσύνη και δικαιοσύνη.
Η μοιχεία είναι ιδιαίτερα σοβαρό παράπτωμα στο Ισλάμ και η μαρτυρία του Αλλάχ για το συμβάν είναι ιδιαίτερα σημαντική, όπως σημαντική είναι και η τιμωρία των μοιχών με μαστίγιο παρουσία άλλων πιστών. Οι μοιχοί κατόπιν πρέπει να παντρεύονται μεταξύ τους. Αλλοίμονο όμως σ’ αυτόν που θα κατηγορήσει κάποια γυναίκα για μοιχεία χωρίς τέσσερις μάρτυρες και τρις αλλοίμονο στην γυναίκα που βρεθεί ένοχη μοιχείας, γιατί τότε τον λόγο έχει μόνο ο Αλλάχ.
Γράφει στα 24,6-7: 6. Κι εκείνοι που κατηγορούν τους συζύγους τους (για μοιχεία) και δεν έχουν μάρτυρες, παρά μόνο τον εαυτό τους, η μαρτυρία καθ’ ενός εκ των δύο (αυτών συζύγων) (μπορεί να γίνει δεκτή) αν πάρει τον ΑΛΛΑΧ ως Μάρτυρα τέσσερις φορές στην κατηγορία του (με όρκο) στον ΑΛΛΑΧ ότι λέει την αλήθεια. 7. Κι στο πέμπτο (όρκο) να επικαλείται την κατάρα του ΑΛΛΑΧ πάνω του, αν είναι από όσους ψεύδονται.
Στο 24, 2-4: 2. Την μοιχαλίδα και τον μοιχό να μαστιγώσετε κάθε έναν από τους δύομε εκατό ραβδισμούς. Να μη σας πάρει ο οίκτος –στην περίπτωσή τους- από ό,τι έχει ορίσει ο ΑΛΛΑΧ αν πραγματικά πιστεύετε στον ΑΛΛΑΧ και στην Εσχάτη Ημέρα. Και ας είναι μάρτυρες (παρόντες) της τιμωρίας τους μια ομάδα από πιστούς. 3. Ο μοιχός να μη νυμφεύεται παρά μια μοιχαλίδα ή μια άπιστη κι η μοιχαλίδα να μη παντρεύεται παρά ένα μοιχό ή έναν άπιστο. Κι απαγορεύεται τούτο στους Πιστούς. 4. Κι εκείνοι που κατηγορούν ενάρετες γυναίκες για μοιχεία, κι έπειτα δεν παρουσιάζουν τέσσερις μάρτυρες (για να πιστοποιήσουν τούτο) να τους μαστιγώσετε με ογδόντα ραβδισμούς, και μη δεχτείτε ποτέ πια άλλη μαρτυρία απ’ αυτούς. Γιατί αυτοί είναι οι (πρόστυχοι) παραβάτες.

Στο 4,15: Και όσες από τις γυναίκες σας είναι ένοχες μοιχείας τότε καλέστε τέσσερις μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν, τότε περιορίστε τες στα σπίτια, ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει, εκτός αν ο ΑΛΛΑΧ διατάξει γι’ αυτές κάποιο άλλο μέσο σωτηρίας.

Δείγμα πίστης των γυναικών είναι η ολοκληρωτική κάλυψη του σώματός τους όταν κυκλοφορούν έξω. Τα εξωτερικά τους ρούχα πρέπει να τις καλύπτουν από το κεφάλι μέχρι τα πόδια. Αυτά είναι γραμμένα στο 33,59.
33,59: Ω! Εσύ ο Προφήτης! Να πεις στις συζύγους σου, στις θυγατέρες σου και στις γυναίκες των πιστών, ότι πρέπει να ρίχνουν πάνω τους (όταν κυκλοφορούν) τα (εξωτερικά τους ρούχα) κελεμπίες, (που καλύπτουν – από το κεφάλι μέχρι τα πόδια), τούτο είναι πιο κατάλληλο για να αναγνωρίζονται (ως αγνές πιστές) (όσο) και να μην ενοχλούνται. Ο ΑΛΛΑΧ είναι Πολυεύσπλαχνος, Πανοικτίρμονας.
Οι καλοί μουσουλμάνοι θα πάνε στον Παράδεισο, με τα ήδη γνωστά ποτάμια, αλλά εκεί πάλι θα παντρευτούν. Το δε χρώμα των ρούχων που φοράνε στον παράδεισο είναι το πράσινο. Τόσο τα εσωτερικά όσο και τα εξωτερικά ρούχα είναι πράσινα.
Στο 52,20 γράφει: Θα πλαγιάζουν (με άνεση) (ενν. οι άνδρες)πάνω σε θρονιά (της αξιοπρέπειας) τακτοποιημένα δίπλα το ένα στο άλλο. Θα τους παντρέψουμε με όμορφες γυναίκες με όμορφα –μεγάλα- και λαμπερά μάτια.
Στο 38,50-52: 50. Κήποι της Αιωνιότητας, που οι πόρτες τους θα είναι σ’ αυτούς ανοιχτές. 51. Θα πλαγιάζουν στη μέση τους (με άνεση), και θα μπορούν να καλούν για (να τους έλθουν) άφθονα φρούτα και (γλυκά) ποτά. 52. Και κοντά τους θα έχουν σεμνές γυναίκες (για συντροφιά) χαμηλοβλεπούσες – της ίδιας ηλικίας.
Στο 76,21-22: 21. Πάνω τους (θα φορούν) πράσινα ρούχα απ’ αραχνοΰφαντο μετάξι για εσώρουχα κι από βαρύ μετάξι (για εξωτερικά ρούχα) κεντημένο, και στολισμένοι με ασημένια βραχιόλια. Ο Κύριός τους δε, θα τους δίνει να πιούν από ένα Ποτό, Αγνό και Καθαρό. 22. “Βέβαια αυτό είναι μια Αμοιβή για σας, και οι Προσπάθειές σας, έγιναν δεκτές κι αναγνωρίστηκαν”.

Το Κοράνι αναφέρεται και για τους καρτερικώς επιβουλευομένους μουσουλμάνους μετανάστες. Όλοι αυτοί που ξενιτεύτηκαν, καταπιέστηκαν, υπέφεραν για τον Αλλάχ, θα τύχουν πολλών καλών σ’ αυτόν τον κόσμο και περισσοτέρων στον άλλο κόσμο γιατί αυτοί είναι ανώτεροι ενώπιον του Αλλάχ.
Υπάρχει και ένα κρίσιμο σημείο το οποίο είναι ιδιαίτερα σοβαρό, το οποίο ίσως απαλλάσσει τους μετανάστες από κάποιο αδίκημα σε μελλοντικές καταστάσεις. Το Κοράνι τους δίνει δικαίωμα στους πιστούς του να τρώνε σε σπίτια των οποίων το κλειδί είναι στην κατοχή τους. Δεν γράφει όμως με ποιόν τρόπο το κλειδί θα περιέλθει στην κατοχή τους.
Στο 24,61 είναι γραμμένα: Δεν απαγορεύεται στον τυφλό, ούτε στον κουτσό απαγορεύεται, ούτε στον άρρωστο απαγορεύεται, ούτε και στον ίδιο τον εαυτό σας να τρώτε στα σπίτια σας ή στα σπίτια των πατέρων σας ή στα σπίτια των μητέρων σας ή … ή … ή … ή σε σπίτια που το κλειδί τους βρίσκεται στην κατοχή σας, ή σε (σπίτι) φίλου σας.
Στο 22,58: Κι αυτοί που μετανάστεψαν (ξενιτεύθηκαν) για την θρησκεία του ΑΛΛΑΧ και στη συνέχεια φονεύθηκαν ή πέθαναν, θα τους ανταμείψει ο ΑΛΛΑΧ με καλά αγαθά. Ο ΑΛΛΑΧ –πραγματικά- είναι ο καλύτερος Εκείνος που παρέχει τις καλύτερες Προμήθειες.
Στο 16,41: Κι εκείνοι που μετανάστεψαν υπέρ του ΑΛΛΑΧ – μετά που υπέφεραν καταπιέσεις – θα τους βάλουμε (σίγουρα) σε καλό σ’ αυτόν τον κόσμο, ενώ η αμοιβή της Μέλλουσας Ζωής είναι μεγαλύτερη. Αν μόνο γνώριζαν.

Στο 9,20: Εκείνοι που πίστεψαν και μετανάστεψαν και μόχθησαν (μ’ όλα τα μέσα) υπέρ του ΑΛΛΑΧ με τις περιουσίες τους και τον ίδιο τον εαυτό τους, έχουν τον υψηλότερο βαθμό στον ΑΛΛΑΧ , κι είναι αυτοί που θα επιτύχουν (τη σωτηρία της ψυχής τους).
Ο Χριστός δεν είναι Υιός του Θεού, ο Θεός -αν ήθελε- μπορούσε να σκοτώσει τον Χριστό, ο Χριστός δεν σταυρώθηκε, ο μοναχισμός είναι λάθος, θα βάλουμε χαλινάρια στους λαιμούς των απίστων, αυτά και άλλα πολλά είναι γραμμένα στο Κοράνι.
Ας  αναλύσουμε μερικά σημεία του Κορανίου που αναφέρονται στον Χριστό, στους χριστιανούς και στα βασανιστήρια που θα υποστούν οι χριστιανοί στην γη από τους μουσουλμάνους ή στην κόλαση στην περίπτωση που δεν αλλαξοπιστήσουν, στην περίπτωση δηλαδή που δεν ασπαστούν τον μωαμεθανισμό. 
Βασικός εχθρός του μωαμεθανισμού, είναι ο χριστιανισμός. Πουθενά στο Κοράνι δεν είναι γραμμένο κάτι εναντίον άλλων «Θεών» ονομαστικά π.χ. ινδουισμό, βουδισμό κλπ. Μόνο ο γενικός όρος «άπιστοι» υπάρχει με όλο του το μένος να εκδηλώνεται εναντίον των χριστιανών.
Θυμίζω ότι ο Χριστιανισμός, ουσιαστικά ο εβραιοχριστιανισμός, δημιουργήθηκε για να από την Μαύρη Αδελφότητα, για διαλύσει τον Ιουδαϊσμό της Λευκής Αδελφότητας και το Ισλάμ, δημιουργήθηκε από την Λευκή Αδελφότητα, για να διαλύσει τον Εβραιοχρισατιανισμό.
Για τον Χριστό γράφει ότι ο Θεός δεν έχει Υιό και δεν έχει συνέταιρο στην βασιλεία του.
Γράφει στο 25,2: Εκείνος (ο Αλλάχ) στον Οποίον ανήκει το βασίλειο των ουρανών και της γης, και δεν πήρε (δεν γέννησε) παιδί και δεν έχει συνέταιρο στη βασιλεία Του, κι έχει, δημιουργήσει κάθε πράγμα, και που το τακτοποίησε σε κατάλληλες(αρμονικές) αναλογίες.
Στο 19,35: «Δεν ταιριάζει (στη μεγαλειότητα) του ΑΛΛΑΧ να πάρει (να γεννήσει) ένα γιό. Δόξα πρέπει σ’ Αυτόν! Όταν αποφασίζει για κάτι τι, λέει μόνο γι’ αυτό: “Γεννηθήτω” και γίνεται.
Στο 112,2-3: 2. Ο ΑΛΛΑΧ, ο Αιώνιος, ο Απόλυτος (απ’ τον οποίον όλα τα πλάσματα έχουν ανάγκη). 3. Ποτέ δεν γέννησε, και ποτέ δεν γεννήθηκε,»
Στο 37,152-153 ίσως κρύβεται και μια ειρωνεία σχετικά με το ότι ο Χριστός δεν είναι Υιός του Θεού γιατί γράφει: 152. “Ο ΑΛΛΑΧ έχει (γεννήσει) παιδί;” Σίγουρα είναι ψεύτες. 153. Μήπως έχει προτιμήσει (ο ΑΛΛΑΧ) θυγατέρες αντί γιούς;

Αφού εν τέλει γεννήθηκε ο Χριστός, από την Παναγία κάτω από μια χουρμαδιά, δεν ήταν παρά ένας κοινός απόστολος όπως τόσοι και τόσοι άλλοι και έτρωγε καθημερινό φαγητό, δηλαδή ήταν όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι.
Στο 5,75 γράφει: Ο Μεσσίας ο γιός της Μαριάμ, (ενν. δηλαδή της Παναγίας) δεν είναι τίποτ’ άλλο, παρά ένας Απόστολος. Τόσοι και τόσοι απόστολοι πέρασαν πριν απ’ αυτόν. Η μητέρα του ήταν μια φιλαλήθης (κι ενάρετη) γυναίκα. Και οι δύο έτρωγαν το (καθημερινό φαγητό). Κοίταξε, πως ο Αλλάχ τους φανέρωσε τις Εντολές Του. Κι έπειτα δες με ποιούς τρόπους (οι βλάσφημοι) απομακρύνονται από την αλήθεια!
Παρατηρούμε επίσης ότι έδωσαν αυτοί  στον Χριστό το Ευαγγέλιο, και εν πάση περιπτώσει γιατί έδωσαν στον Χριστό το Ευαγγέλιο και κράτησαν αυτοί το Κοράνι; Συμπληρώνει επίσης ο μοναχισμός ήταν λανθασμένη επινόηση διότι παρερμηνεύτηκε ο ορισμός τους (;) που ήταν να επιδιώκουν την Καλή Ευχαρίστηση, να ευχαριστήσουν τον ΑΛΛΑΧ.
Στο 57,27 γράφει: …Και μετά, στείλαμε τον Ιησού, το γιο της Μαριάμ και του δώσαμε το Ευαγγέλιο, και βάλαμε στις καρδιές εκείνων που τον ακολούθησαν, (τον) Οίκτο και (την) Ευσπλαχνία. Αλλά τον Ασκητισμό (απομάκρυνση από τον γάμο) (τον Μοναχικό Βίο) που τον επινόησαν μόνοι τους, δεν είμαστε Εμείς που τον παραγγείλαμε σ’ αυτούς. (Το μόνο που ορίσαμε ήταν) να επιδιώκουν την Καλή Ευχαρίστηση (να ευχαριστήσουν) τον ΑΛΛΑΧ. Αλλά δεν ακολούθησαν – σωστά- (το δρόμο) όπως έπρεπε να τον τηρήσουν.
Είναι γραμμένο επίσης στο Κοράνι ότι μετά βεβαιότητος ο Χριστός δεν σταυρώθηκε και όσοι πιστεύουν κάτι τέτοιο είναι γιατί έτσι τους φαίνεται λόγω εικασιών, ενώ στην πραγματικότητα ο ΑΛΛΑΧ τον πήρε μαζί του. Και εφόσον ό Χριστός δεν σταυρώθηκε, κακώς καυχήθηκαν οι εβραίοι ότι σκότωσαν τον Ιησού Χριστό.
Στο 4,157-158 γράφει: 157 Γιατί ακόμη καυχήθηκαν: “Φονεύσαμε τον Χριστό Ιησού, το παιδί της Μαριάμ, τον Απόστολο του ΑΛΛΑΧ”. Κι όμως δεν τον σκότωσαν, κι ούτε τον σταύρωσαν, αλλ’ έτσι φαίνεται σ’ αυτούς. Εκείνοι όμως που είχαν διαφορετική γνώμη (που διαφώνησαν) σ’ αυτό (το θέμα), είναι γεμάτοι αμφιβολίες, γιατί δεν γνωρίζουν (θετικά), αλλά μόνο εικασίες ακολουθούν, και μια βεβαιότητα ότι δεν τον σκότωσαν, 158. αλλά ο ΑΛΛΑΧ τον σήκωσε ψηλά κοντά Του. (τον πήρε σ’ ένα μέρος που να μην μπορούν οι εχθροί να τον βρουν) γιατί ο ΑΛΑΧ είναι Πανίσχυρος, Σοφός.

Οι χριστιανοί που ισχυρίζονται ότι ο Χριστός είναι Θεός, είναι βλάσφημοι αλλά και κακοποιοί και θα πάνε στην κόλαση. Οι χριστιανοί είναι οι πραγματικοί άπιστοι και ότι ο ΑΛΛΑΧ, αν ήθελε, θα μπορούσε να σκοτώσει τον Χριστό.
Στο 5,72 γράφει: Βλαστημούν βέβαια όποιοι λένε ότι: “Ο ΑΛΛΑΧ είν’ ο Χριστός, ο γιός της Μαριάμ”. Ο Χριστός είπε: “Ω! Παιδιά του Ισραήλ! Λατρεύετε τον ΑΛΛΑΧ, τον Κύριό Μου και Κύριό σας”. Και σίγουρα όποιος συνδυάζει άλλους θεούς με τον ΑΛΛΑΧ, τότε ο ΑΛΛΑΧ θα τους απαγορεύσει γι’ αυτόν, τον Παράδεισο και σπίτι του θα είναι η Φωτιά. Κι εκεί δεν θα υπάρχει κανείς για να βοηθήσει τους κακοποιούς.
Στο 5,17: Άπιστοι είναι πραγματικά εκείνοι που λένε ότι ο ΑΛΛΑΧ είναι ο Χριστός, ο γιός της Μαριάμ. Λέγε: “Ποιός έχει την ελάχιστη δύναμη έναντι του ΑΛΛΑΧ που αν ήθελε μπορούσε να θανατώσει τον Χριστό, το γιό της Μαριάμ, και την μητέρα του και όλους όσους βρίσκονται στη γη;”…

Παρακάτω το Κοράνι παρέχει και συμβουλές στους χριστιανούς προτρέποντάς τους να μην επικαλούνται την Αγία Τριάδα γιατί αυτό θα ήταν το καλύτερο γι αυτούς, αλλιώς τους περιμένουν φοβερά βασανιστήρια.
Στο 4,171 γράφει: Ω! Οπαδοί της Βίβλου: Μη κάνετε κατάχρηση της θρησκείας σας, και μη λέτε για τον ΑΛΛΑΧ τίποτε άλλο, παρά μόνο την αλήθεια. Ο Χριστός Ιησούς, ο γιός της Μαριάμ, δεν είναι περισσότερο από Απόστολος του ΑΛΛΑΧ, κι ο Λόγος Του προς τη Μαριάμ κι ένα Πνεύμα απ’ Αυτόν (τον ΑΛΛΑΧ). Πιστεύετε λοιπόν στον ΑΛΛΑΧ και στους Αποστόλους του και μη λέτε “Τριάδα”. Παραιτηθείτε, θα ήταν το καλύτερο για σας. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι ο Θεός.
Σχετικά με το να απαρνηθούν οι χριστιανοί την Αγία Τριάδα το ξαναγράφει στο 5,73: Πράγματι βλαστήμησαν όσοι είπαν: “Ο ΑΛΛΑΧ είν’ ένας απ’ τους τρεις της Τριάδας”, γιατί, δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από Ένα Θεό. Και αν δεν παραιτηθούν απ’ τον λόγο τους αυτό, τότε αυτοί είναι άπιστοι και φοβερά βασανιστήρια θα πέσουν στους βλάσφημους.
(σχόλιο: τη φράση " δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από Ένα Θεό" την λέει και ο Γιαχβέ).

Επίσης το Κοράνι αναφέρει ότι χριστιανοί αντικατέστησαν στην λατρεία τους τον Θεό με τους ιερείς και τους μοναχούς. «Συνέταιρους» στη λατρεία μαζί με τον Θεό, τους ονομάζει.
(σχόλιο: εδώ έχουν δίκιο σε αυτό που λένε).
Γράφει στο 9,31: Πήραν (ενν. οι χριστιανοί) τους ιερείς και τους αναχωρητές (μοναχούς) τους, για κυρίους, αντί του ΑΛΛΑΧ και (πήραν για Κύριο) το Μεσσία το γιό της Μαριάμ, και αν είχαν διαταχθεί να μη λατρεύουν παρά μόνο τον ΑΛΛΑΧ, τον Ένα. Δεν υπάρχει θεός παρά μόνο Εκείνος (ο ΑΛΛΑΧ). Δόξα στην Παντοδυναμία Του! Πολύ μακριά είναι Εκείνος για να έχει συνεταίρους μ’ Αυτόν.
Και για να διαφυλαχθεί η πίστη αλλά και ο σκανδαλισμός των μωαμεθανών, το Κοράνι συνιστά τους μουσουλμάνους να μη κάνουν φίλους εβραίους και χριστιανούς και ο μουσουλμάνος που θα έχει τέτοιους φίλους γίνεται σαν αυτούς.
Στο 5,51 γράφει: Ω! Σεις που πιστέψατε! Μη κάνετε τους Εβραίους και τους Χριστιανούς, φίλους και προστάτες σας! Δεν είναι παρά μονάχα μεταξύ τους φίλοι και προστάτες. Κι εκείνος ανάμεσά σας (ενν. μεταξύ των μουσουλμάνων) που πιάνει (φιλίες) μ’ αυτούς είναι ένας απ’ αυτούς. Ο ΑΛΛΑΧ δεν καθοδηγεί τον άδικο και παράνομο λαό.
Στο 3,28: Οι Πιστοί δεν παίρνουν προστάτες και δεν κάνουν φίλους άπιστους, αλλά τουναντίον τους πιστούς. Κι αν κανείς κάνει τούτο, τότε να μην περιμένει καμιά βοήθεια από τον ΑΛΛΑΧ. Εκτός αν προφυλαχθείτε απ’ αυτούς, ώστε να μπορέσετε να προστατεύετε τον εαυτό σας.
Μεγάλη σημασία δίνει το Κοράνι στα βασανιστήρια ως μέθοδο πειθούς εκατέρωθεν, δηλαδή τόσο για τους «πιστούς» όσο και για τους «απίστους». Αλλά ακόμα και αν οι χριστιανοί φοβηθούν τα βασανιστήρια των μουσουλμάνων αυτό δεν σημαίνει ότι θα γλυτώσουν την καταστροφή και τον εξευτελισμό.
Στο 34,33 γράφει: …Και έτσι έκρυψαν τη μετάνοιά (τους), όταν είδαν τα βασανιστήρια. Και θα βάλουμε χαλινάρια στους λαιμούς των άπιστων. Μήπως (είναι δυνατό) ν’ ανταμειφθούν διαφορετικά από ό,τι (κακό) έκαναν;

Στο 47,8: Εκείνοι όμως που αρνούνται (τον ΑΛΛΑΧ) γι’ αυτούς είναι η καταστροφή, κι ο ΑΛΛΑΧ θα ματαιώσει τα έργα τους.
Στο 34,5: Αυτοί όμως που προσπαθούν να ματαιώσουν τις Εντολές Μας, -γι’ αυτούς θα υπάρξει μια Τιμωρία, -ένας οδυνηρός εξευτελισμός.
Στο 31,6: Αλλά – υπάρχουν ανάμεσα στους ανθρώπους – κι εκείνοι που αγοράζουν λόγια του αέρα, (παραμύθια), για να παραπλανήσουν (τον κόσμο) – χωρίς να το καταλαβαίνουν – από το Δρόμο του ΑΛΛΑΧ, και για να το πάρουν στην κοροϊδία. Αυτοί θα έχουν εξευτελιστικά βασανιστήρια.

ΤΖΙΧΑΝΤ
Επειδή, όπως είναι φυσικό, δεν είναι δυνατόν να αλλαξοπιστήσουν όλοι οι χριστιανοί, τότε το Κοράνι συνιστά τον πόλεμο και την θανάτωσή τους. Παρακινεί τους μουσουλμάνους σε διαρκή πόλεμο εναντίον των χριστιανών μέχρι ο μωαμεθανισμός να μείνει μοναδική θρησκεία στην γη. Ίσως γι αυτό να ισχυρίζονται κάποιοι ότι ο μωαμεθανισμός είναι η θρησκεία της ειρήνης, αλλά δεν λένε ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μείνει ο μωαμεθανισμός μοναδική θρησκεία στη γη. Αλλά και πάλι σε κράτη που επικράτησε ο μωαμεθανισμός έχουν εμφυλίους πολέμους. Στο Αφγανιστάν για παράδειγμα μεταξύ μουτζαχεντίν και ταλιμπάν και όλα αυτά λόγω των παρακλαδιών του μωαμεθανισμού.
Στο 9,123 γράφει: Ω! Εσείς που πιστέψατε! Πολεμάτε τους Άπιστους που σας ζώνουν τριγύρω, κι ας βρουν στο πρόσωπό σας τραχύτητα, και μάθετε, ότι ο ΑΛΛΑΧ βρίσκεται μαζί μ’ αυτούς που Τον φοβούνται.
Στο 4,84: Πολέμα λοιπόν υπέρ του ΑΛΛΑΧ. Ευθύνη δεν έχεις παρά μόνο για τον εαυτό σου. Να εξεγείρεις τους πιστούς στη μάχη. Ίσως ο ΑΛΛΑΧ αναχαιτίσει τη δύναμη των απίστων. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είν’ άφθαστος σε δύναμη κι ο πιο αυστηρός στην τιμωρία.
Στο 8,39: Και πολεμήστε τους (σκοτώνοντάς τους) μέχρις ότου να μην υπάρχει πειρασμός και να είναι η θρησκεία του ΑΛΛΑΧ η μοναδική, κι αν όμως βάλουν τέλος (στην απιστία τους), τότε (στ’ αλήθεια) ο ΑΛΛΑΧ βλέπει όλα όσα κάνουν.

Όσοι πάλι, ανάλογα με τις συνθήκες, αλλάζουν τακτικά πίστη θα υποφέρουν. Θα είναι καταραμένοι και σκοτώνονται ανοικτιρμόνως.
Γράφει στο 4,137-138: 137. Όσοι πίστεψαν κι έπειτα έγιναν άπιστοι, κι έπειτα και πάλι πίστεψαν και πάλι έγιναν άπιστοι, και βυθίστηκαν περισσότερο στην απιστία, ο ΑΛΛΑΧ δεν θα τους συγχωρέσει, ούτε θα τους οδηγήσει στον ίσιο δρόμο. 138. Προάγγειλε στους υποκριτές ότι θα τιμωρηθούν με ανυπόφορα βασανιστήρια.
Στο 4,89: …Μην τους παίρνετε ως φίλους απ’ τις γραμμές τους, ώσπου να εγκαταλειφθεί η απιστία τους. Αν όμως επιστέψουν στην απιστία, τότε συλλάβετέ τους και σκοτώστε τους, όπου και αν βρίσκεστε. Και μην παίρνετε απ’ αυτούς ούτε φίλους ούτε βοηθούς.
Στο 2,191: Φονεύετέ τους όπου τους βρίσκετε και διώχτε τους, από κει που σας έδιωξαν. Η καταδίωξη στην ειδωλολατρία είναι χειρότερα από φόνο. Και μην τους πολεμάτε δίπλα στο απαράβατο Τέμενος, εκτός αν αυτοί πρώτοι σας πολεμήσουν εκεί. Αν όμως σας πολεμήσουν, σκοτώστε τους. Τέτοια είναι η τιμωρία των απίστων.

Στο 33,61: (οι υποκριτές) Θα έχουν την κατάρα πάνω τους όπου κι αν βρίσκονται, θα συλλαμβάνονται και θα θανατώνονται (χωρίς οίκτο).
Στο 8,12: (Θυμηθείτε), όταν ο Κύριός σου είχε εμπνεύσει τους αγγέλους (με το μήνυμα): “Εγώ είμαι μαζί σας, δώστε σταθερότητα σε όσους πιστεύουν, θα εγκαταστήσω τον τρόμο στις καρδιές των Απίστων, και πλήξετε πάνω απ’ τον αυχένα τους, και κτυπήστε τις άκρες απ’ τα δάχτυλά τους”.

Στο 5,33: Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον ΑΛΛΑΧ και τον Απόστολό Του (ενν. τον Μωάμεθ), και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα, ή να εξορίζονται απ’ αυτή τη γη. Αυτοί έχουν την ατίμωση, στον κόσμο αυτό, και τους περιμένει στον άλλο Κόσμο μεγάλος παιδεμός.

Εντυπωσιακό είναι το ότι τελικά δεν φταίνε οι μουσουλμάνοι που σκοτώνουν τους χριστιανούς, αλλά ο Αλλάχ. Διότι στην πραγματικότητα αυτός τους σκοτώνει. Οι μουσουλμάνοι είναι αθώοι και υπέστησαν «ευεργετική δοκιμασία», έτσι αποκαλεί το σκότωμα ανθρώπων για θέματα πίστεως, και τους υπόσχεται «καλή αμοιβή» στον άλλο κόσμο. Το πνευματικό επίπεδο αυτών των ανθρώπων είναι πολύ χαμηλό.
Γράφει στο 8,17: δεν είστε εσείς που τους σκοτώσατε, αλλ’ ο ΑΛΛΑΧ τους σκότωσε. Και δεν είσαι εσύ που την έριξες, αν την έριξες, αλλά ο ΑΛΛΑΧ την έριξε, για να δώσει καλή αμοιβή στους πιστούς με ευεργετική δοκιμασία. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι –τα πάντα- Ακούων. Παντογνώστης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Follow by Email

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive