Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Ευθύμης Γιαννουσάκης: «Κινδυνεύω στη φυλακή – Ο συγκρατούμενος Ψωμιάδης βρέθηκε νεκρός»

κρατουμενος
Ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, στα δικαστήρια Πειραιά, βρέθηκε ο καταδικασθείς πρωτόδικα σε ισόβια κάθειρξη για την υπόθεση μεταφοράς των δύο τόνων και 120 κιλών ηρωίνης με το πλοίο «Νoor 1» τον Ιούνιο του 2014, επιχειρηματίας Ευθύμης Γιαννουσάκης, προκειμένου να εξεταστεί το αίτημά του για αναστολή εκτέλεσης της ποινής του...

Ο Γιαννουσάκης μεταφέρθηκε στα δικαστήρια Πειραιά από τις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατείται προσωρινά, συνοδεία πάνοπλων ανδρών της ΕΛ.ΑΣ.
Ο αιτών υποστήριξε στο δικαστήριο ότι, όσο παραμένει έγκλειστος στον χώρο των φυλακών, εξακολουθεί να κινδυνεύει ο ίδιος αλλά και η οικογένειά του, ενώ, περιγράφοντας τους κινδύνους, υποστήριξε ότι έως σήμερα έχει δεχθεί δύο επιθέσεις, εκ των οποίων η μία με μαχαίρι.
Προσέθεσε ότι, όταν ήταν αρχικά στις φυλακές Κορυδαλλού πριν τη μεταφορά σε Αυλώνα και Χαλκίδα, κάποιοι έγκλειστοι του έδειξαν φωτογραφία του παιδιού του να πηγαίνει στο σχολείο, ενώ πρόσφατα υποστήριξε ότι η σύζυγός του εντόπισε ύποπτες κινήσεις ατόμων σε παρακείμενη κατοικία έξω από το σπίτι όπου διαμένει.
Επίσης, τόνισε ότι το προφίλ της συζύγου του στο Διαδίκτυο, βάσει συγκεκριμένης εφαρμογής που έχει η ίδια κατεβάσει φέρεται ότι παρακολουθείται από Τούρκους, κάτι το οποίο έχει ήδη καταγγελθεί στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Ο κ. Γιαννουσάκης ανέφερε εξάλλου ότι, παρά το γεγονός ότι είχε δώσει μυστικές καταθέσεις, που κατονόμαζε τους τρεις χρηματοδότες του φορτίου, προκειμένου να έχει την απολαβή των ευνοϊκών διατάξεων του νόμου αυτές πότε δεν χρησιμοποιήθηκαν πρωτόδικα.
Προσέθεσε, ωστόσο, ότι κάποιοι, μεταξύ των οποίων και ο αξιωματικός ανακριτικός υπάλληλος του Λιμενικού, τον πίεζαν να εμπλέξει συγκεκριμένο εφοπλιστή (σ.σ. τον κ. Μαρινάκη) στην υπόθεση και παρά το γεγονός ότι τους είχε δώσει πληροφόρηση για άλλη υπόθεση μεταφοράς φορτίου ηρωίνης, που ποτέ δεν αξιοποιήθηκε.
Τους έχω καταγράψει όλους και θα τους ξεσκεπάσω, δήλωσε, ενώ αναφερόμενος στην επίσκεψη της Εισαγγελέας Πρωτοδικών Πειραιά στις φυλακές, είπε ότι δεν έχει σχέση με τον εκβιασμό, αλλά ό,τι έκανε, το έκανε από υπερβάλλοντα ζήλο.
Ο εισαγγελέας του Πενταμελούς Εφετείου Αναστολών Πειραιά πρότεινε την απόρριψη της αίτησης αναστολής εκτέλεσης της ποινής του Μ. Γιαννουσάκη.
«Αν είναι πράγματι στόχος, θα αποτελεί εξίσου στόχο κι αν αφεθεί ελεύθερος» υποστήριξε στην αγόρευσή του ο εισαγγελέας στο αίτημα του κ. Γιαννουσάκη.
«Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα αποτελεί εξίσου στόχο αν αφεθεί ελεύθερος. Με ποιο τρόπο θα διαχειρίζεται, όπως λέει, ο ίδιος τη σωματική του ακεραιότητα; Πιστεύω ότι υπάρχουν εκβιασμοί, άτομα που ενδεχομένως δεν θέλουν να πει κάποια πράγματα, είναι όμως αντικείμενο διερεύνησης» τόνισε.
«Πιστεύω ότι δεν θα έχει δυνατότητα να εξασφαλίσει ο ίδιος καλύτερες συνθήκες για σωματική του ακεραιότητα από αυτές που του διασφαλίζει φυλακή. Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ο Γιαννουσάκης θα είναι εξασφαλισμένος αν πείτε αποφυλακίζεται. Τα κυκλώματα που τον εκβιάζουν έχουν τη δυνατότητα χωρίς αναστολές να απαξιώσουν ανθρώπινη ζωή του ιδίου και της οικογένεια του. Εύχομαι στον κ. Γιαννουσάκη να έχει καλύτερη μεταχείριση, αν έχει στοιχεία να τα αξιοποιήσει για τον ίδιο και την οικογένεια του και να έχει καλύτερη τύχη. Πιστεύω ότι δεν κινδυνεύει στο χώρο που φυλάσσεται» τόνισε ο εισαγγελέας της έδρας.
Νωρίτερα, στο δικαστήριο, ο Μ. Γιαννουσάκης επανέλαβε τις καταγγελίες του.
Γιαννουσάκης: Οι άνθρωποι, το σύστημα με κυνηγούν γιατί τα έχω βάλει με το παρακράτος, ούτε την ασφάλεια μου, ούτε την αξιοπρέπειά μου μπορούν να εγγυηθούν (…) Όσο καιρό είχα δώσει τους χρηματοδότες δεν άνοιγε μύτη, τώρα που έδωσα το παρακράτος, με φυλούν 30 αστυνομικοί: Ακόμη και για να μην βάλω αλεξίσφαιρο υπογράφω χαρτί. Δέχθηκα δύο επιθέσεις στις φυλακές (…) Σήμερα το πρωί ο συγκάτοικος βρέθηκε νεκρός (σ.σ. Παύλος Ψωμιάδης).
Πρόεδρος: Γίνεται έρευνα από τις φυλακές γι’ αυτά;
Γιαννουσάκης: Δεν μπορώ να γνωρίζω.
Πρόεδρος: Γιατί δεν ασχολήθηκε αφού υπήρχε αναφορά (σ.σ. για την απόπειρα ανθρωποκτονίας);
Γιαννουσάκης: Ο γιατρός και ο αστυνομικός το έγραψε στο βιβλίο.
Πρόεδρος: Γνωρίζετε αν η φυλακή παρενέβη αυτεπάγγελτα;
Γιαννουσάκης: Αυτός ο άνθρωπος που μου επιτέθηκε εκτελεί συμβόλαια θανάτου.
Πρόεδρος: Αναφερθήκατε στο θάνατο του Παύλου Ψωμιάδη. Αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο;
Γιαννουσάκης: Σαφέστατα, δεν το αποκλείω να είναι τυχαίο, δεν έχω κανένα στοιχείο ότι δεν είναι.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό που συνέβη στη σύζυγό του στο σπίτι τους τον Οκτώβριο του 2016, όταν είδε κάτι «σκιές» και τρόμαξε, ενώ τόνισε ότι το προφίλ της στο Διαδίκτυο το παρακολουθούν Τούρκοι.
Προεδρος: Δεν ενδιαφέρει το δικαστήριο τι έχει γίνει…
Γιαννουσάκης: Οι επιπτώσεις που έχω από εκβιασμούς έχουν σχέση και με την ασφάλειά μου. Μου λέει ο Χριστοφορίδης στη συνομιλία θα σε πετάξουν στα σκουπίδια (σ.σ. διαβάζει αποσπάσματα). Μου πιστοποιεί ότι υπάρχει συμβόλαιο θανάτου, ότι με κρατάει με νύχια και δόντια στην Αυλώνα και αν φύγω να τον πάρω. Τo γνωρίζει ο Χριστοφορίδης ότι έχω δώσει πληροφορίες και υπάρχει κίνδυνος για τη ζωή μου. Εγώ όταν αποφάσισα να ταχθώ υπέρ των Αρχών, έπεσε στην αντίληψή μου υπόθεση μεταφοράς ναρκωτικών μεγάλη, 20 τόνων. Αν γράψουν τα ονόματα των εμπλεκομένων δεν θα βγάλω εβδομάδα… Έβαλα συγγενικό μου πρόσωπο να πήγαινε σε ραντεβού, σε κάθε συνάντηση γινόταν κατάθεση, το Λιμενικό μου παρείχε και καράβι. Ήταν δουλειά που είχε προχωρήσει, κάποια στιγμή μετέφεραν ναρκωτικά με άλλο καράβι. Το Λιμενικό ξέχασε την αυτήν την δουλειά, μου λέει o Χριστοφορίδης σε πήραν χαμπάρι. Όταν του λέω τι έγινε, μου είπε: «Την κυβέρνηση δεν την ενδιαφέρει αυτή η δουλειά, αλλά μόνο o Μαρινάκης». Μου είπε αν ποτέ αποκαλύψεις αυτό να ξέρεις ότι θα φύγουν μυστικές σου καταθέσεις στους εμπόρους. Αυτός ήταν ο βασικός εκβιασμός. Αυτά λέει Χριστοφορίδης… Την προηγούμενη εβδομάδα βγήκε στο Σκάι κρυφή μου κατάθεση για τα extre. Όχι τη ζωή μου δεν μπορούν να προστατέψουν, αλλά ούτε ένα ανεμιστήρα να μου παρέχουν. Αν αυτή η πληροφορία έχει πάει στους εμπόρους των ναρκωτικών ούτε την εβδομάδα δεν θα βγάλω. Βγάζουν τις μυστικές μου καταθέσεις τη μία μετά την άλλη. Όταν ανοίξω στοιχεία του 2015, τι συνέβη με Κοτσώνη, θα χάσουν τον ύπνο τους και άλλοι μισοί. Είχε δώσει το 2014 το λογαριασμό στη Σκάλπου (σ.σ. την ανακρίτρια ), αλλά επειδή δεν ήταν δικαιούχος ο Μαρινάκης, δεν έκαναν δικαστική συνδρομή, έκαναν μόνον για την Arab waves. Το κατέθεσα και στην Αλβανού.
Προεδρος: Τι λόγους έχει ο Χριστοφορίδης; Ένας λιμενικός είναι.
Γιαννουσάκης: Έχει την άποψη ότι εκπροσωπεί μια κυβέρνηση που θέλει να βάλει φυλακή τον Μαρινάκη. Ο Χριστοφορίδης με είχε απόλυτα εξαρτώμενο και όργανό του. Δεν έχω δικαίωμα να κάνω πόλεμο με κανέναν, μου είπε είσαι απόλυτο όργανό μου. Όταν του είπα τι γίνεται με αυτοκίνητα που έχουν κατασχέσει και αποδώσει δικαστήριο, μου λέει Γιαννουσάκη εσύ δεν έχεις τίποτα. Έχουν τρακάρει το αυτοκίνητό μου. Η μόνη δυνατότητα που είχα ήταν η ηχογράφηση. Ο Κοντονής λέει για όψιμες καταγγελίες στη Βουλή. Βάζει μπροστά μόνο το νομικό ανάχωμα, το ηθικό ανάχωμα δεν μπορεί να το βάλει; (…) Οι εκβιασμοί που δέχθηκα είναι άμεσα συνδυασμένοι με την προσωπική μου ασφάλεια. Εγώ θα το πάω μέχρι τέλους. Έβαλα συνομιλίες που αφορούν μηνυτήρια αναφορά μου. Δυο χρόνια κατάφερα να παίζω ένα ρόλο. Όπως θα ακούσετε στις συνομιλίες, ο Χριστοφορίδης μου τα έδινε απλόχερα, χωρίς να τα ζητάω, μου τα δίνανε, αν ήθελα θα τα είχα πάρει. Ο κίνδυνος ο δικός μου είναι πολλαπλός και πολυεπίπεδος. Εμένα η αξιοπιστία μου και η ασφάλειά μου εξαρτάται από εσάς. Δεν πρέπει όλη η Ελλάδα να ακούσει τι έγινε εκείνο το βράδυ; Δεν γίνεται να γίνεται ένας πολιτικός μονόλογος στη πλάτη μου.
Πρ: Σας επαναλαμβάνω αυτά δεν αφορούν. Τα συνδέετε με κίνδυνο;
Γιαννουσάκης: Ναι, γιατί μου λέει ότι πρέπει να κανείς εχθρό, είτε την κυβέρνηση είτε τον Μαρινάκη. Δεν λέω ότι κινδυνεύω από αυτούς, αλλά θα με εκθέσουν σε αυτούς που συνδέονται με εμπόρους ναρκωτικών. Έδωσα στη DEA κατάθεση. Καταλαβαίνετε πόσο κινδυνεύω; Δεν υπάρχει φυλακή για μένα.
Πρόεδρος: Η Πολιτεία όλα μπορεί να τα κάνει.
Γιαννουσάκης: Έχει ονομαστεί σε όλη την Ελλάδα ότι έχω δώσει χρηματοδότες και έχω καταγγείλει κρατικούς λειτουργούς. Να κάνω αναφορά για επαφή με Καμμένο;
Πρόεδρος: Σας επαναλαμβάνω αυτά είναι εκτός θέματος
Γιαννουσάκης: Δεν ζητάω πουθενά μεσολάβηση, ζητάω να φτάσω ζωντανός στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο.
Το βράδυ που με πήρε τηλέφωνο ο Καμμένος, δεν πήρε γιατί ζήτησα εγώ, αλλά γιατί αρνήθηκα να δώσω κατάθεση. Είχαν βάλει προμετωπίδα τον Τριανταφυλλόπουλο (…) Δεν σας κάνει εντύπωση ότι όλα μα όλα τα υπονοούμενα κατά του Μαρινάκη είναι σε δύο μόνο δημοσιογράφους και συγκεκριμένους; Με υποχρεώσανε να αφήνω ανοικτό ενδεχόμενο ενοχής του Μαρινάκη, το έκανα για να μπορέσω να τους ηχογραφήσω (…) Έχω κι άλλες συνομιλίες, αύριο θα ανέβουν στο Διαδίκτυο.
***
Γιαννουσάκης: Εγώ έχω πει ότι εκφραστής όλων αυτών ήταν ο λιμενικός, εγώ αν δεν είχα αρνηθεί να καταθέσω, δεν θα εμφανιζόταν ο Καμμένος. Δηλαδή το «προστάτεψτε με» είναι μόνο «δώσε τον Μαρινάκη». Η ασφάλεια μπήκε και εν συνεχεία αφαιρέθηκε από την οικογένειά μου, όταν αρνήθηκα να δώσω τον Μαρινάκη.
Η εκδίκαση συνεχίζεται στις 10 Ιουλίου 2017.
Οι καταγγελίες Γιαννουσάκη στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων
Στη Χαλκίδα με έβαλαν με επτά άτομα στο κρεβάτι που δεν είχε ανεμιστήρα με 40 βαθμούς.
Το σύστημα με κυνηγάει, γιατί τα έχω βάλει με το παρακράτος. έχουν περικυκλώσει την οικογένειά μου.
Το παρακράτος είναι πιο επικίνδυνο από τους διακινητές, τώρα με φέρνουν 30 αστυνομικοί. Πριν δεν άνοιγε μύτη.
Σήμερα το πρωί βρέθηκε vεκρός ο συγκάτοικός μου στο κελί, ο Παύλος Ψωμιάδης, εκεί που τρώω κάθε μέρα και είναι τα φαγητά μου, ο συγκρατούμενος βρέθηκε νεκρός.
Πριν 48 ώρες προσπάθησαν να προσεγγίσουν την κυρία Σταματιάδη να μην πω αυτά που πρέπει να πω. Το Σάββατο την πήρε τηλέφωνο ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος από απόκρυψη, γιατί τώρα προσέχουν, και της ζήτησε να συναντηθούν.
Όσα κατήγγειλα για εκβιασμό έχουν σχέση με την ασφάλειά μου. Ζήτησα από τους λιμενικούς να συνεργαστώ. Δεν φαντάστηκα ότι θα ξέρει και η κουτσή Μαρία τους χρηματοδότες κι αυτοί θα ψάχνουν τον Μαρινάκη.
Βοήθησα τις Αρχές να αποκαλυφθεί φορτίο 20 τόνων. Πήγαινε συγγενής μου στα ραντεβού. Στο τέλος ο Χριστοφορίδης μου λέει «ξέχασε τη δουλειά, σε πήρανε χαμπάρι. Ο Χριστοφορίδης στις 20.3 μου είπε την κυβέρνηση δεν την ενδιαφέρει αυτή η δουλειά, αλλά μόνο ο Μαρινάκης. Με κρατάει πια όμηρο και λέει αν αποκαλύψεις ό,τι σου ζητάω, θα φύγουν οι μυστικές σου καταθέσεις στους εμπόρους που πήγες να παγιδεύσεις. Στην εφημερίδα Documento διέρρευσαν ήδη οι καταθέσεις και δεν έκρυψαν ούτε το όνομα του λιμενικού.
Πρόεδρος: Ο κ. Χριστοφορίδης είναι ένας λιμενικός.
Γιαννουσάκης: Δεν έχει την ίδια άποψη, θεωρεί ότι είναι εκπρόσωπος μιας κυβέρνησης που θέλει να βάλει φυλακή τον Μαρινάκη.
Η κυβέρνηση κάνει τα πάντα, για να μην φτάσω στο Εφετείο. Δίνοντας τις καταθέσεις μου για τους εμπόρους. Δεν υπάρχει φυλακή που να μπορεί να με δεχθεί. Σας ζητάω να φτάσω ζωντανός στο Εφετείο.
Τώρα μιλάμε για το ’17. Όταν πάμε στο ’15 θα χάσουν τον ύπνο τους. Το ’14 έδωσα λογαριασμό των εμπόρων, αλλά επειδή δεν ήταν του Μαρινάκη, δεν ζήτησαν ούτε δικαστική συνδρομή.
Το παρακράτος με το οποίο τα έβαλα, έχει τον τρόπο να μην μπορώ να σταθώ. Όποιος με διαψεύδει θα ακούσει τη φωνή του, θα το πάω μέχρι τέλους.
Ο κ. Καμμένος διάβασε στη Βουλή το άρθρο 27 για την περίπτωση που δίνεις το μεγάλο ψάρι. Δεν ήξερα ότι το μεγάλο ψάρι το λένε Μαρινάκη.
Ο κ. Καμμένος δεν θα με έπαιρνε ποτέ τηλέφωνο. Με πήρε γιατί αρνήθηκα να δώσω την κατάθεση που μου ζητούσαν
Ο κ. Κοντονής είπε στη Βουλή ότι ο Γιαννουσάκης έδωσε μια συνέντευξη. Δεν είπε ότι λίγες μέρες πριν έδωσα ένορκη κατάθεση και λέω ό,τι έχω πει το ’15. Γιατί δεν με δεχόταν η κυρία Αλβανού και ήθελα να γίνει αναγνωστέο. Μετά καταθέτω για τα extre χωρίς πάλι αναφορά στον Μαρινάκη. Γιατί δεν έδωσε όλη την εικόνα ο κ. Κοντονής;
Με υποχρεώσανε να αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο ενοχής του Μαρινακη. Το έκανα για να με εμπιστευτούν και να μπορώ μετά να τους γράψω.
Άκουσα ότι με διώξανε από τη φυλακή Αυλώνα από τον κ. Κοντονή. Έχουν ζητήσει όλες τις υπηρεσιακές βεβαιώσεις από το υπουργείο Δικαιοσύνης, αλλά έχω αντίγραφα. Υπάρχει άνθρωπος που τον είπε ο Λαγός στη Βουλή και όπου πάω έρχεται από πίσω μου.
Το καταγραφικό του κ. Τριανταφυλλόπουλου είχε χαλάσει όταν έλεγα ότι ο Μαρινάκης είναι αθώος. Τους κατέγραφα, γιατί ήθελα να τους ξεσκεπάσω. Θα το ανεβάσω στο Internet μέχρι αύριο. Μια ζωή αξίζει μόνο αν δώσω τον Μαρινάκη;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive