Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Κράτος και παρακράτος σε αγαστή συνεργασία...

Και για να μην παίζουμε τις κουμπάρες, οι πληροφορίες μου μου λένε ότι ο ίδιος ο Μουζάλας επέλεξε προσωπικά και "διέταξε" την κατάληψη City Plaza, επειδή είχα "χρέη". Και φυσικά φροντίζει να με χρεώνει ακόμα πιό πολύ, απ όσο όλοι ξέρουμε, έτσι ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να...την γλιτώσω....Τώρα εξηγούνται πολλά, και κυρίως γιατί εμφανιζόντουσαν συνεχώς υποψήφιοι αγοραστές που ενώ εννοείται τα βρίσκαμε μετά εξαφανίζονταν, όπως επίσης το που βρήκαν οι καταληψίες οικονομικά στοιχεία της εταιρείας μου τα οποία διακινούσαν στο διαδίκτυο τον πρώτο καιρό της κατάληψης.
Κράτος και παρακράτος σε αγαστή συνεργασία.
Αυτό λέγεται εκτέλεση εν ψυχρώ ενός πολίτη, αν δεν το έχετε καταλάβει. 
Κι εδώ επιτρέψτέ μου, μ όλη την αστική ευγένεια που με διακρίνει, να ευχηθώ πολύ κακό ΨΟΦΟ στους εμπνευστές κι εκτελεστές της δικής μου εξόντωσης.Aliki Papachela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive