Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Μέσω Εγνατίας - Προμαχώνα συνδεθήκαμε με Βουλγαρία και πάμε εύκολα οδικώς Σόφια, Βουδαπέστη, Πράγα, Βερολίνο

προμαχωνας
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοινώνει ότι παραδόθηκε σε πλήρη λειτουργία και ανάπτυξη ο Κάθετος Άξονας «Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας»....
Με την ολοκλήρωση και του τελευταίου τμήματος που εκτείνεται από τον Ανισόπεδο Κόμβο Λευκώνα μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Κάτω Χριστού, η Εγνατία οδός αποκτά έναν ακόμη κάθετο άξονα που σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους έξι, ενώνουν την Εγνατία με τα μεγάλα οικονομικά κέντρα της δυτικής, κεντρικής και βόρειας Ευρώπης αλλά και των βαλκανικών χωρών, ενισχύοντας τις διεθνείς μεταφορές και την ασφάλεια των μετακινήσεων.
«Πρόκειται για ένα έργο το οποίο όπως και τόσα άλλα μεγάλα έργα στη χώρα, ταλανίστηκε από διαχειριστικές εμπλοκές και καθυστερήσεις. Σήμερα ωστόσο και με την παράδοση του τελευταίου τμήματος, ολοκληρώνεται ένα έργο που θα αποτελέσει καταλύτη για τις επενδύσεις της Βόρειας Ελλάδας στους τομείς των Συνδυασμένων Μεταφορών, του Τουρισμού, του Εμπορίου και της Βιομηχανίας», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, με αφορμή της παράδοσης.
Και πρόσθεσε: «Ο Κάθετος Αξονας Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας θα συμβάλλει μεταξύ άλλων, καθοριστικά και στην ενδυνάμωση της στρατηγικής θέσης της Θεσσαλονίκης ενώ θα επιφέρει σημαντικά οφέλη και στην τοπική κοινωνία των Σερρών».
Ο Κάθετος Άξονας «Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας έχει συνολικό μήκος 96 χιλιόμετρα. Αποτελεί το νοτιότερο τμήμα του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV (Βερολίνο – Πράγα – Βουδαπέστη – Σόφια – Θεσσαλονίκη) και είναι η βασική σύνδεση του οδικού δικτύου της Ελλάδας με τη Βουλγαρία.
Στα σπουδαιότερα κοινωνικοοινομικά οφέλη που προκύπτουν από την ολοκλήρωση του εν λόγω Κάθετου Άξονα συγκαταλέγονται τα εξής:
  • Βελτίωση στην εξυπηρέτηση της διεθνούς ροής κυκλοφορίας από και προς στην Ελλάδα και στο εσωτερικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Διευκόλυνση της ενδοπεριφερειακής και διασυνοριακής Συνεργασίας και συμβολή στην τόνωση της εξαγωγικής δραστηριότητας της Βόρειας Ελλάδας.
  • Βελτίωση της σύνδεσης χερσαίων/θαλάσσιων οδών και οδών συνδυασμένης μεταφοράς, μέσω της πρόσβασης που εξασφαλίζει ο Κάθετος άξονας προς το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
  • Άμεση προσπέλαση σε βιομηχανικές και τουριστικές περιοχές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
  • Συμβολή στην ενδυνάμωση της στρατηγικής θέσης της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη περιοχή επιρροής της.
  • Ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και συμβολή στη περαιτέρω ανάπτυξη του Νομού Σερρών.
  • Εξοικονόμηση του χρόνου μετακίνησης, λόγω αύξησης της ταχύτητας κυκλοφορίας. Η χρονοαπόσταση ολόκληρου του κάθετου άξονα μειώνεται κατά 18 λεπτά.
  • Βελτίωση της οδικής ασφάλειας και μείωση του κοινωνικού κόστους των ατυχημάτων.
  • Περιβαλλοντικά οφέλη από τη μείωση των εξωτερικών επιπτώσεων της οδικής κυκλοφορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive