Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Γνωστός τραγουδιστής: «Κανένας πατέρας δεν θέλει να δει το παιδί του ομοφυλόφιλο…»

Βασίλης Τερλέγκας
Ο Βασίλης Τερλέγκας μιλά στο περιοδικό: "ΛΟΙΠΟΝ". Πώς καταφέρνεις να κρατήσεις τις αξίες και τις αρχές σου αναλλοίωτες, όταν λειτουργείς μέσα στη νύχτα; Πολλοί με θεωρούν σκοταδιστή, γιατί πιστεύω στον Χριστό, σε κάποια πράγματα ηθικών αξιών. Και πλέον η καινούρια ζωή, η καινούρια τάξη πραγμάτων δεν το θέλει αυτό... θέλει να διαλύσει οικογένειες, ανθρώπους να χωρίζουν, τα παιδιά τους να πηγαίνουν από το πρωί ως το βράδυ στα σχολεία για να μην απασχολούν τους γονείς, προκειμένου να τα δημιουργήσουν αυτοί όπως θέλουν και να φτιάξουν μια καινούργια ανθρωπότητα, η οποία δεν συνάδει με τη συνείδηση και τη λογική μου.  Γιατί σε χαρακτήρισαν σκοταδιστή;  Επειδή είπα την αλήθεια ότι δεν θέλω οι γιοι μου να γίνουν ομοφυλόφιλοι. Κάθομαι πλάι με φίλο μου ομοφυλόφιλο, δεν με πείραξε, δεν τον κρίνω, είναι πλάσμα του θεού, αλλά δεν θέλω ποτέ ο Θεός να με ευλογήσει τα παιδιά μου να γίνουν ομοφυλόφιλοι. Δεν θέλω, πως θα γίνει… είμαι πατέρας.  ‘Όποιος θέλει να βγει το παιδί του ομοφυλόφιλος… θα στήριζα τις επιλογές του, το είπα. Τι βγαίνει ο κάθε Λιάγκας και η κάθε… μην πω και με λένε σκοταδιστή; Ας ζήσουν αυτοί μέσα στο σκότος το οποίο τους περιβάλλει, εγώ είμαι στο φως και λέω την αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι κανένας πατέρας δεν θέλει να δει το παιδί του ομοφυλόφιλο, κακά τα ψέματα. Μη με κρίνεις, ρε άνθρωπε, εγώ δεν σε έκρινα, γιατί άμα σε κρίνω και δω τα λάθη σου, είναι χειρότερα από τα δικά μου. Δεν μίλησα ποτέ, το έχω βουλώσει το ρημάδι, γιατί ξέρω κι εγώ πολλά, αλλά δεν μιλάω. Ας ζω μέσα στο δικό μου σκότος, το οπο0ίο είναι γεμάτο φως, που λέγεται Χριστός και ας ζουν αυτοί στο φως που είναι σκότος και δεν ξέρω ποιον έχουν αρχηγό.

1 σχόλιο:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive