Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Έλληνας χορευτής: «Δεν είχα λεφτά να ζήσω και πήγα εκεί που ξεβρακώνονται αγόρια»! ΒΙΝΤΕΟ

«Δεν είχα λεφτά να ζήσω και πήγα εκεί που ξεβρακώνονται αγόρια»!
"Λέω θα πάω κι εγώ να χορεύω με το στρινγκάκι, να παίρνω τα λεφτά μου..." Μια συνέντευξη με πολλές αποκαλύψεις δίνει ο... Πάνος Μεταξόπουλος στον Γρηγόρη Αρναούτογλου απόψε το βράδυ, στο The 2night Show. Ο γνωστός χορογράφος μιλάει για τα δύσκολα χρόνια όταν ήταν στη Νέα Υόρκη και αντιμετώπιζε πρόβλημα επιβίωσης. «Είμαι στη Νέα Υόρκη και έχω πάει στο Chippendales, εκεί που ξεβρακώνονται αγόρια. Δεν είχα λεφτά να ζήσω και ήθελα να βρω έναν τρόπο να επιβιώσω. Λέω θα πάω κι εγώ να χορεύω με το στρινγκάκι, να παίρνω τα λεφτά μου και να πηγαίνω να κάνω μαθήματα μπαλέτου. Από 3.000 αγόρια δεν με διάλεξαν και λιποθύμησα στις οντισιόν. Έπεσα κάτω από το άγχος! Δεν είχα ανάσα να πάρω! Και μόνο που τον έβλεπα απέναντί μου έτρεμα!», αναφέρει ο Πάνος Μεταξόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive