Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

ΕΜΕΙΣ -λέμε τώρα- ΜΠΟΡΟΥΜΕ (!?) ΝΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ, ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙΤΕ; ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. Του "ΑΡΗ ΚΟΜΠΡΑ"

Αποτέλεσμα εικόνας για υπευθυνη δηλωσηΔεν πιστεύουμε οσους κακοπροαίρετα διαδίδουν οτι, ΚΑΙ αυτά τα μέτρα που τις συνέπειες -πέραν των όσων ζούμε- θα ζήσουμε απο το 2018 και πέρα θα είναι καταστροφικά για τη χώρα και τους Έλληνες. Πιστεύουμε ΕΣΑΣ που σκίζετε τα ιμάτιά σας ότι ΟΛΑ θα αλλάζουν πρός το καλύτερο απο το 2018.  Οι "κακοπροαίρετοι" ΕΧΟΥΝ επιχείρημα την μέχρι τώρα καταστροφική πορεία των μνημονίων. Οι "καλοπροαίρετοι" ισχυρίζονται όλα ΟΛΑ τα κακά ΛΗΓΟΥΝ απο το 2018. ΕΜΕΙΣ ανήκουμε στους κακοπροαίρετους λόγω των πιο πάνω λόγων. Υπάρχει τρόπος να μας πείσετε για την βεβαιότητα και τις προβλέψεις σας; ΒΕΒΑΙΩΣ !! Προτείνουμε σε όσους υπογράψουν τα ΝΕΑ μέτρα καθώς και σε όσους "υποχρεωθούν" να τα εφαρμόσουν εκτός της Κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ αλλά της ΕΠΟΜΕΝΗΣ κυβέρνησης που θα βρίσκεται ΤΟΤΕ στην εξουσία στην εξής απλούστατη δήλωση: 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ...

Ο (η) κάτωθι υπογραφόμενος κ...... ΔΗΛΩΝΩ ως Έλληνας βουλευτής ότι τα μέτρα αυτά που δέχομαι και υπογράφω σήμερα, θα βγάλουν την χώρα απο το οικονομικό αδιέξοδο, θα φέρνουν ανάπτυξη και ευημερία στον Ελληνικό λαό απο το ετος 2018 και στο διηνεκές. Έχοντας αυτή και ΜΟΝΟ αυτή την πεποίθηση και για κανέναν άλλον απολύτως προσωπικό ή κομματικό λόγο δέχομαι και τα παρα κάτω. Σε περίπτωση εσφαλμένης εκτίμησής μου και χωρίς καμμία άλλη συζήτηση ή δυνατότητα ανάκλησης της υπογραφής μου, 
ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΟΥΝ ΟΛΑ τα περιουσιακα μου στοιχεία σε κινητή και ακίνητη περιουσία, καταθέσεις μου εντός και εκτός Ελλάδος, οτι υπάρχει σε τραπεζικές θυρίδες μου, οι τυχόν μετοχές μου σε Ελληνικές ή ξένες εταιρίες και όποιο οικονομικό προϊόν υπάρχει στο όνομα το δικό μου και συγγενών μου μέχρι Γ` βαθμού συγγένειας. Παραιτούμαι επίσης απο κάθε είδους θέση ή αμοιβή απο το Δημόσιο λόγω σύνταξής ή εργασιών εμού με το δημόσιο. 
ΔΕΧΟΜΑΙ επίσης τον ισόβιο αποκλεισμό των πολιτικών μου δικαιωμάτων όπως και στην κατοχή ή συμμετοχή σε οποιαδήποτε κρατική θέση. ΟΛΑ τα δεσμευμένα περιουσιακά μου στοιχεία ανεξαρτήτως οικονομικού ύψους ή χώρας προέλευσης, να περιέλθουν στην κατοχή και διαχείριση ειδικού ταμείου ενίσχυσης δεινοπαθούντων Ελλήνων το Δ/Σ κατά το καταστατικό του  θα αποτελείται απο σεβαστούς καταξιωμένους Έλληνες πολίτες στον τόπο και στο χώρο τους προτεινόμενους μέσα απο λαϊκες πανελλαδικές συνελεύσεις πολιτών χωρίς κομματικές προελεύσεις. 
ΛΟΙΠΟΝ, αν υπογράψετε τα πιο πάνω ... ΜΑΖΙ σας. 
Αλλιώς ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!
"ΑΡΗΣ ΚΟΜΠΡΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive