Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

ΠΑΧΥΔΕΡΜΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΑΦΝΗΣ: «ΕΧΩ ΒΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ 50 ΕΥΡΩ- ΜΕ ΕΡΕΘΙΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΡΙΕΣ ΜΟΥ- ΤΟΥΣ ΕΔΕΝΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΜΟΥΝ ΜΕ…». Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ


Mε απολύτως κυνικό τρόπο περιγράφει τις αποτρόπαιες πράξεις του στην απολογία του ο 52χρονος βιαστής της Δάφνης ο οποίος δεν διστάζει να ομολογήσει  ότι το έχει ξανακάνει, ενώ δεν δείχνει ούτε για ένα λεπτό σημάδια μεταμέλειας....  «Θέλω να πω ότι στις αρχές του έτους είχα βρει και μία άλλη κοπέλα, η οποία ήταν από την Αλβανία και είχαμε παρόμοια συμφωνία και με εκείνη αλλά την έδιωξα όταν εκείνη μου έκλεψε ένα δαχτυλίδι το οποίο αργότερα μου επέστρεψε γιατί την είχα βιντεοσκοπίσει κατά την πράξη της αυτή», αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων στην απολογία του.  «Αφού μου καθάρισε το σπίτι τρεις φορές περίπου κάποια στιγμή έπεσε στη συζήτηση από εκείνη ότι αν ήθελα μπορούσε να μου κάνει και σεξουαλικές χάρες και να της δίνω διπλάσιο ποσό από αυτό που της έδινα για να μου καθαρίζει το σπίτι. Δηλαδή 50 ευρώ αντί για 25», αναφέρει σε άλλο σημείο για την 22χρονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive