Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Συγκλονίζει ο σύζυγος της 36χρονης που δολοφονήθηκε από τον αγγειοχειρουργό – «Η σημερινή απόφαση…»

Capture
Στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» μίλησε ο σύζυγος της 36χρονης μητέρας τριών παιδιών η οποία φέρεται να δολοφονήθηκε από 38χρονο αγγειοχειρούργο στο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης. «Η σημερινή απόφαση...
μας δικαιώνει και θέλω να ευχαριστήσω τη δικαιοσύνη και την αστυνομία για την τιτάνια προσπάθεια που έκανε. Η πρώτη ανακούφιση ήταν όταν κατάφερε να εντοπίσει τη σύζυγό μου γιατί ανησυχούσαμε για το αν τελικά θα μάθουμε τι της συνέβη. Μια δεύτερη ανακούφιση ήταν η απόφαση της δικαιοσύνης για τον 38χρονο που προφυλακίστηκε» σημειώνει ο ίδιος που είναι εκπαιδευτικός στο επάγγελμα.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις 26 Απριλίου, στην ημέρα που χάθηκαν τα ίχνη της γυναίκας του…
«Η σύζυγός μου είχε επιστρέψει από την εργασία της και μου είπε πως επρόκειτο να πάει στο νοσοκομείο να κάνει αυτή τη δεύτερη θεραπεία η οποία μάλιστα θα ήταν μικρότερης έκτασης σε σχέση με την πρώτη επέμβαση που είχε κάνει. Για το λόγο αυτό κιόλας μου είπε πως δεν χρειάζεται να τη συνοδεύσω. Εγώ παρέμεινα στο σπίτι, εκείνη πέρασε από το γραφείο της και μετά θα πήγαινε στο νοσοκομείο. Μετά τις 9 το βράδυ αρχίσαμε να ανησυχούμε. Με τη γυναίκα μου ήμαστε μαζί από το 2006, είχαμε συνεχή επαφή, πότε δεν είχαμε κενό επικοινωνίας. Με τον μικρό μου γιο μαζί, φτάσαμε γύρω στις 11 το βράδυ στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και αρχίσαμε να την αναζητούμε.
Επειδή γνώριζα ότι η γυναίκα μου θα έκανε αυτή τη θεραπεία με κάποια ιδιωτική συνεννόηση με τον γιατρό, δεν περίμενα πως θα είναι καταγεγραμμένη στο γραφείο κίνησης. Παρ’ όλ’ αυτά απευθύνθηκα και εκεί. Όμως δεν εντόπισαν το όνομά της.
Ψάξαμε, ρωτήσαμε δεξιά αριστερά και παραμείναμε ως τα μεσάνυχτα στο χώρο του νοσοκομείου. Δεν γνώριζα το όνομα του γιατρού».
Ο σύζυγος της αδικοχαμένης γυναίκας, έπειτα αναφέρθηκε στον τρόπο γνωριμίας της 36χρονης με τον εν λόγω γιατρό.
«Τον γιατρό αυτόν τον είχαμε επισκεφθεί σε μια εφημερία του για ένα άλλο πρόβλημα υγείας της συζύγου μου στους λεμφαδένες. Έτσι τον γνώρισε και ο ίδιος έδειξε ένα ενδιαφέρον να της θεραπεύσει κάτι κιρσούς. Γνώριζα ότι είχαν καλή επικοινωνία και συζητούσαν. Η σύζυγός μου εξάλλου έχει πτυχίο φαρμακοποιού και γνωρίζει ιατρικά πράγματα και άρα δεν υπήρχε λόγος να ανακατευτώ εγώ στη συνομιλία αυτή».
«Είναι τραγικό το γεγονός ότι ενώ εμείς την αναζητούσαμε στο νοσοκομείο εκείνος ήταν στον ίδιο χώρο και προσπαθούσε να εξαφανίσει το πτώμα της.
Η διαίσθηση του παιδιού μου, με παρακίνησε να αναζητήσω τόσο γρήγορα τη γυναίκα μου. Ο μικρός χτυπούσε πόρτες. Είχε αγωνία.
Μετά πήγαμε στο σπίτι, ανοίξαμε με το γιο μου το κομπιούτερ. Καταφέραμε να μπούμε στο Facebook της. Εντοπίσαμε τη συζήτηση και βλέπαμε τις ώρες. Κάναμε όλα τα απαραίτητα τηλεφωνήματα που έπρεπε να γίνουν σε ασφάλεια, ΕΚΑΒ κλπ. Πήγαμε και στο γραφείο της και ψάξαμε», σημειώνει και προσθέτει:
«Τα παιδιά μου υποψιάστηκαν αμέσως τον γιατρό. Εγώ όχι. Το λέω και ανατριχιάζω. Είμαι πεπεισμένος ότι σκότωσε τη σύζυγό μου. Δεν είμαι καθόλου βέβαιος για το ότι το έπραξε μόνος του.
Από την αρχή πίστευα πως η γυναίκα μου δεν είναι εν ζωή και ήμουν προετοιμασμένος να δω τα πάντα. Και αυτό γιατί ποτέ δεν αργούσε.
Ήταν μια δραστήρια γυναίκα. Καλή αξιαγάπητη, κοινωνική, εργατική. Ταιριάζαμε απόλυτα. Ήμασταν συνέχεια μαζί στα 11 χρόνια που συμβιώναμε. Η οικογένειά μας ήταν υπεράριστη. Ήταν πολύ καλή μητέρα, Νιώθαμε την απόλυτη ευτυχία».
Όπως υπογραμμίζει ο ίδιος, τραγική ειρωνεία είναι ότι το καλοκαίρι του 2009, η σύζυγός του γέννησε στο Ιπποκράτειο… «Εκεί όπου πήραμε τη μεγαλύτερη χαρά, πήραμε και τη μεγαλύτερη θλίψη», είπε χαρακτηριστικά.
Ο γιος της 36χρονης παίζει πιάνο για τη μαμά του
Ο σύζυγος της 36χρονης έδειξε από το κινητό του ένα βίντεο στο οποίο παίζει πιάνο ο γιος τους. Σημειώνεται ότι η 36χρονη λάτρευε εξίσου το πιάνο… Είναι σαν να το αφιερώνει στη μητέρα του.
Επιτέθηκαν στον αγγειοχειρουργό οι συγκρατούμενοί του
Σύμφωνα με πληροφορίες του star.gr, στον 38χρονο αγγειοχειρουργό επιτέθηκαν οι συγκρατούμενοί του στις φυλακές των Διαβατών όπου και μεταφέρθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive