Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Πολάκη, δήμιε του ΕΣΥ και ρουφιάνε του προσώπου (τσι) βιβλίο κάνε μου μήνυση επειδή σου λέω να μου κλάσεις τα Ζουράρεια μέζεά μου ! Του Κρίτωνα Δ. Ιακώβου

Αποτέλεσμα εικόνας για Πολάκη, δήμιε του ΕΣΥ
Θυμάσαι σφακιανέ συριζόμαγκα αρχιτραμπούκε τότε που αφισοκολλούσα στο Υπουργείο Υγείας αντικυβερνητικές ανακοινώσεις και εσύ έβαζες τους δημοσιοϋπαλληλικούς τραμπούκους σου να με απειλούν ότι θα με σπάσουν στο ξύλο και θα με σκοτώσουνΘυμάσαι τότε που οι συμμορίτες μπαχαλάκηδές σου έμπαιναν στο γραφείο μου στο Υπουργείο Υγείας μουσουλμάνων λαθρομεταναστών...
μου έσκιζαν χριστιανικές εικόνες και μου έκλεβαν προσωπικά αντικείμενα 
Θυμάσαι πόσα δημόσια έγγραφα που είχα συντάξει και στα οποία κατήγγειλα τις παράνομες και επιζήμιες για το Δημόσιο συμφέρον ενέργειές σου , πέταξες στο καλάθι των αχρήστων? 
Θυμάσαι που σου έστελνα πρωτοκολλημένα έγγραφα για τις σκανδαλώδεις απευθείας αναθέσεις φαρμάκων στα Δημόσια Νοσοκομεία που ζημιώνουν το Ελληνικό Δημόσιο με εκατομμύρια ευρώ 
Θυμάσαι γενοκτόνε του ΕΣΥ τότε που μέσω κάποιων κατ »ανάθεση υψηλόβαθμων υπαλλήλων με κατασυκοφάντησες ως δήθεν ρατσιστή, σεξιστή και χυδαίο και με έθεσες σε δυνητική αργία 
Θυμάσαι ολετήρα του ΕΣΥ, τότε που έβαζες τα πειθήνια σου όργανα, τα άθλια συριζανθρωπάκια σου να με κατασυκοφαντούν στο Διαδίκτυο αποκαλώντας με σάτυρο , ηδονοβλεψία και εφαψία? 
Θυμάσαι αρχιρουφιάνε του προσώπου (τσι) το βιβλίο που έβαλες τις ρουφιάνες και συκοφάντισσες, Φράγκου ΚΑΙ ΤΗ ΤΗ Μιχάκου ΝΑ μου κάνουν μήνυση ΓΙΑ δήθεν 
συκοφαντική δυσφήμιση? 
Τόσο άντρας είσαι, θρασύδειλε και άνανδρε αμερικανοκατσαπλιά αρχισυκοφάντη που έβαλες δυο γυναίκες να μου κάνουν μήνυση δήθεν για συκοφαντική δυσφήμιση , αντί να το πράξεις εσύ? 
Δεν σε φοβάμαι τρομοκράτη καπιταλιστομπολσεβίκε και γενοκτόνε των Ελλήνων ασθενών , γι»αυτό σου λέω κατάμουτρα ότι θα μου κλάσεις τα μέζεα με τη μήνυση που υπέβαλαν οι συριζοχαφιεδίτσες σου 
Νομίζεις αρχιτρομοκράτη ότι επειδή ποδηγετείς τη Δικαιοσύνη, θα σε φοβηθώ και θα πέσω στα τέσσερα και θα σε προσκυνήσω για να επιστρέψω στην εργασία μου , όπως μου λένε τα τζουτζέκια σου να κάνω? 
Εγώ σιωνοκίνητε αρχιπροδότη προσκυνώ μόνο το Σωτήρα Χριστό μου 
Σε λίγο καιρό, αν δεν προλάβεις το ελικόπτερο, θα εκλιπαρείς για τη ζωή σου στα Λαϊκά Δικαστήρια που θα στηθούν για τους εθνοπροδότες 
Τι ποινή προβλέπουν οι νόμοι της Ελληνικής Πολιτείας, όταν ένας ταπεινός φαρμακοτρίφτης λέει στον αναπληρωτή Υπουργό του να του κλάσει τα μέζεα 
Ποια είναι η άποψη του συντρόφου σου Ζουράρι επ »αυτού? 

Κρίτων Δ. Ιακώβου, δρ φαρμακοποιός σε πολιτική δίωξη από τους αντίχριστους Συριζοναζί και τους χριστοκάπηλους ΝουΔούλους .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive