Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Νένα Χρονοπούλου: Η Βιργινία Λεούση είχε προβλέψει ότι θα πεθάνει

nena
«Εγώ το 2017 θα πεθάνω» μου είχε πει και νόμιζα πως μου κάνει ακόμα μία πλάκα γιατί τις συνήθιζε», έγραψε μεταξύ άλλων, η Νένα Χρονοπούλου στο blog της.  Η Νένα Χρονοπούλου, περνάει δύσκολες ώρες μετά το θάνατο της καλής της φίλης Βιργινίας Λεούση. Η ηθοποιός...
ήταν συνέχεια στο πλευρό της και προσευχόταν, όπως είχε γράψει, να ξεπεράσει το σοβαρό πρόβλημα με την υγεία της.  Σήμερα, μετά τα δυσάρεστα νέα, η Νένα, μέσα από το προσωπικό της blog έγραψε τις σκέψεις της, μοιράστηκε με τους αναγνώστες όσα της είχε πει η αστρολόγος λίγους μήνες πριν το σοβαρό πρόβλημα με την καρδιά της και την αποχαιρέτισε.  «”Να θυμάσαι «μπου-μπου” μου, πως το 2017 είναι μία πολύ δύσκολη χρονιά για εμένα.» μου είπε στις αρχές του Οκτώβρη, «Εγώ το 2017 θα πεθάνω» μου είχε πει και νόμιζα πως μου κάνει ακόμα μία πλάκα γιατί τις συνήθιζε», έγραψε η Νένα Χρονοπούλου συμπληρώνοντας πως δεν ήθελε να την πιστέψει και δεν διανοούνταν πως θα προβλέψει ακόμα και το θάνατό της.  «Άκου τι σου λέω, εγώ φέτος θα περάσω ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα υγείας, ΑΝ… Στο τονίζω…ΑΝ… Τελικά το ξεπεράσω θα ζήσω μέχρι τα ενενήντα μου, αλλιώς δες με όσο με βλέπεις γιατί δε θα με βλέπεις για πολύ», συμπλήρωσε.  Η Νένα Χρονοπούλου, λίγο αργότερα «αποχαιρέτισε» τη φίλη της Βιργινία Λεούση γράφοντας χαρακτηριστικά.  Έφυγε σήμερα το πρωί…  Η Βιργινία που όλοι αγαπήσαμε, η Βιργινία που είχε για όλο τον κόσμο να πει μία καλή κουβέντα και μία ανοιχτή αγκαλιά. Η Βιργινία που ήταν παρηγοριά για όλους όσους γνώριζε και που μόνο βοήθεια προσέφερε σε όποιον τη χρειαζόταν… Γιατί αυτή ήταν η Βιργινία.  Από τις τέσσερις του Φεβρουαρίου νοσηλευόταν στην Εντατική Μονάδα του νοσοκομείου Metropolitan και ενώ υπήρχαν κάποιες αναλαμπές ζωής από μεριάς της αλλά και από τις προσπάθειες των ιατρών, τελικά το μοιραίο έγινε σήμερα το πρωί.  Πάλεψε η Βιργινία και νίκησε το θάνατο εκείνο το Σαββατόβραδο στις 4 Φεβρουαρίου πολλές φορές, «πήγε και γύρισε» που έλεγαν οι παλιοί, αλλά τα έξυπνα μάτια της δεν άνοιξαν ούτε μία στιγμή από εκείνη την άτυχη βραδιά.  Όλος ο κόσμος που την αγαπούσε δεν την εγκατέλειψε ούτε μία στιγμή, κανένας δεν έλειψε λεπτό από δίπλα της γιατί όταν αγαπάς δεν εγκαταλείπεις. Ήλθε όμως η ώρα που αυτή η σπάνια γυναίκα λύγισε και προφανώς εγκατέλειψε…  Δε μπορούμε να γνωρίζουμε τι δεν πήγε καλά, οι θεράποντες ιατροί έκαναν ότι μπορούσαν πραγματικά αλλά όλοι ξέρουμε πως Άλλος είναι αυτός που αποφασίζει για την πορεία της ζωής μας…  Έτσι από σήμερα το πρωί η Βιργινία μας θα βρίσκεται στη γειτονιά των Αγγέλων… Μαζί με όλους όσους αγαπούσε και είχει χάσει… Κι εκεί θα μοιράζει απλόχερα το αστείρευτο χιούμορ της το απολαυστικό της ταπεραμέντο και την ιδιαίτερη γοητεία της.  Αχ’ βρε Βιργινία βιάστηκες να φύγεις από κοντά μας και είσαι από εκείνα τα πλάσματα που δεν πρέπει να φεύγουν τόσο νωρίς γιατί αφήνουν πίσω τους συντρίμια Βιργινία μου… Συντρίμια….  Τίποτα πια δε θα είναι όπως παλιά για κανέναν από όσους σ’ αγαπούσαν… Τίποτα.  Καλό Παράδεισο Βιργινία μου και καλή αντάμωση…  Νένα Χρονοπούλου – Μητροπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive