Ακόμη ένα πανέμορφο φωτογραφικό θέμα . Δείτε τις εικόνες μάνα μουΆποψη από το Στάδιο προς το Λυκαβηττό (περ. 1900). Το μεγάλο κτίριο αριστερά είναι τα Νέα Ανάκτορα (σημερινό Προεδρικό Μέγαρο) επί της οδού Ηρώδου Αττικού. Κατασκευάστηκαν...
μεταξύ 1891 και 1897 σε σχέδια του Ziller ως κατοικία του τότε διαδόχου Κωνσταντίνου. Επίσημη βασιλική κατοικία έγιναν το 1913 με την άνοδο του Κωνσταντίνου στο θρόνο.
Κηφισιά - Το ξενοδοχείο του σταθμού
Πλατεία Συντάγματος (αρχές δεκ. '30)
Η κατεύθυνση προς τη Σταδίου με το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο βάθος. Η οικία Σκουλούδη, που μόλις διακρίνεται στο άκρο δεξιά, θα κατεδαφιστεί το 1935 ή λίγο νωρίτερα για να ανεγερθεί στη θέση της το ξενοδοχείο "King George".
Η κατεύθυνση προς τη Σταδίου με το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο βάθος. Η οικία Σκουλούδη, που μόλις διακρίνεται στο άκρο δεξιά, θα κατεδαφιστεί το 1935 ή λίγο νωρίτερα για να ανεγερθεί στη θέση της το ξενοδοχείο "King George".
Η πλατεία της Καπνικαρέας από την οδό Καλαμιώτου (Ιούνιος 1892)
Πλατεία Κουμουνδούρου (πρώτο μισό δεκ. '50)
Από τις γραμμές του τραμ στο οδόστρωμα συνάγω ότι πρέπει να είναι η Πλατείας Ελευθερίας (η αριστερή πλευρά της πλατείας από Πειραιώς), απ' όπου περνούσε το τραμ το 11 "Ιπποκράτους - Κολοκυνθού".
Από τις γραμμές του τραμ στο οδόστρωμα συνάγω ότι πρέπει να είναι η Πλατείας Ελευθερίας (η αριστερή πλευρά της πλατείας από Πειραιώς), απ' όπου περνούσε το τραμ το 11 "Ιπποκράτους - Κολοκυνθού".
Πλάκα - Ναός Αγίου Νικολάου Ραγκαβά
Ταξιδιώτισσα στην οδό Λυσικράτους (δεκ. '30)
Περιηγήτρια της δεκαετίας του '30 φωτογραφίζεται, με τον ταξιδιωτικό οδηγό ανά χείρας, μπροστά στον "Ξυλοθραύστη" στην αρχική του θέση, στην οδό Γ. Σουρή, μπροστά από τη Ρώσικη εκκλησία.
Άποψη από την Χέυδεν προς την πλατεία Βικτωρίας (περ. 1930)
Οι σκάλες προς το σταθμό, το περιφραγμένο εργοτάξιο στην πλατεία και η πινακίδα του εργολήπτη "Τέκτων Εργοληπτική", που κατασκεύασε τους σταθμούς Ομόνοια και Βικτώρια και τη σήραγγα του ηλεκτρικού από Ομόνοια μέχρι πλατεία Αττικής σε κοινοπραξία με τις εταιρείες ΓΚΡΟΥΜΠΙΛΦΙΓΚΕΡ - ΖΗΜΕΝΣ - ΧΑΛΣΚΕ, υπεύθυνες για τα ηλεκτρομηχανολογικά.
Οι σκάλες προς το σταθμό, το περιφραγμένο εργοτάξιο στην πλατεία και η πινακίδα του εργολήπτη "Τέκτων Εργοληπτική", που κατασκεύασε τους σταθμούς Ομόνοια και Βικτώρια και τη σήραγγα του ηλεκτρικού από Ομόνοια μέχρι πλατεία Αττικής σε κοινοπραξία με τις εταιρείες ΓΚΡΟΥΜΠΙΛΦΙΓΚΕΡ - ΖΗΜΕΝΣ - ΧΑΛΣΚΕ, υπεύθυνες για τα ηλεκτρομηχανολογικά.
Νίκαια - Πρατήριο Ποτοποιίας ΑΡΓ. ΡΟΥΣΣΟΥ - ΑΡΓ. ΣΑΚΟΥΛΑ
μια ελλαδα πεντακαθαρη χωρις λαθρομεταναστες και βρωμογκραφιτι,παρακμη κλπ...βλεπεις αυτα τα βιντεο,φωτογραφιες κλπ... και η στεναχωρια πιανει ταβανι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα μαζί σου, περπατούσες χωρίς φόβο, δύσκολα χρόνια, αλλά με χαμόγελο, ελπίδα πραγματική, τα παιδιά έπαιζαν στους δρόμους, πως επιτρέψαμε σε όλους αυτούς να καταστρέψουν την πατρίδα μας;;;
Διαγραφή