Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Κέλλυς Σακάκου την παραμονή της Πρωτοχρονιάς

Αποτέλεσμα εικόνας για κέλλυ σακάκου
Συγκλονίζουν τα λόγια της Κέλλυς Σακάκου στην τελευταία της συνέντευξη, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Η Κέλλυ Σακάκου έφυγε από τη ζωή ακολουθώντας τον σύζυγό της, Σπύρο Φασιανό, 6 μήνες μετά τον θάνατό του....
«Δεν θέλω να γράψεις τίποτα, παιδί μου. Όμως θα φύγω. Το νιώθω. Πάω να βρω τον Σπύρο μου. Δεν μου έχει μείνει τίποτα άλλο στη ζωή ετούτη».
Ήταν παραμονή Πρωτοχρονιάς, όταν το τηλέφωνο το σήκωσε η ίδια η Κέλλυ Σακάκου, μιλώντας στον δημοσιογράφο της εφημερίδας Freddo.
«Δεν θα ανακάμψω παιδί μου. Ξέρω καλά την Κέλλυ» είπε, αρχίζοντας τη συζήτηση.
«Ο νους μου είναι στον Σπύρο μου. Τι να κάνει άραγε το πουλάκι μου» συνέχισε και βλέποντας τη συγκίνηση του δημοσιογράφου είπε:
«Μη στεναχωριέσαι αγόρι μου, για μένα. Εγώ έχω ήδη φύγει. Δεν με κρατάει τίποτα».
Όταν της ζητάει να καταγράψει τη συνομιλία τους εκείνη απαντάει: «Όχι, δεν κάνει μέρες που είναι να πικράνω κανέναν. Είμαι πονεμένη και δεν ξέρω αν ποτέ ο πόνος αυτός θα γιατρευτεί. Ο Σπύρος για μένα ήταν τα πάντα».
«Εγώ είχα έναν πολύτιμο άνθρωπο. Τον έχασα, τελείωσα. Δεν έχει νόημα να συνεχίσω παραπέρα, απλά ζω» τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive