Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Ο Έλληνας ηθοποιός, που έχει συμμετάσχει σε δεκάδες ελληνικές σειρές «έφυγε» από τη ζωή και τη δυσάρεστη είδηση αποκάλυψε η φίλη του Γωγώ Ατζολετάκη στο facebook.

Συντετριμμένη από τον θάνατό του Δημήτρη Βεάνου η Γωγώ Αντζολετάκη έγραψε στο FacebookΕΦΥΓΕ ο καλός μου φίλος ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΑΝΟΣ... Ο συνάδελφος ηθοποιός Δημήτρης Βεάνος. Θα τον αποχαιρετήσουμε την ΤΕΤΑΡΤΗ 4 Ιανουαρίου στις 3 μ.μ από το Β' Νεκροταφείο !...
 Καλό σου ταξίδι, αγαπημένε μου φίλε... κι ευχαριστώ για την αγάπη που μου πρόσφερες τόσο απλόχερα όλα τα χρόνια της γνωριμίας μας και της φιλίας μας !
Ελληνικές τηλεοπτικές σειρές στις οποίες έχει παίξει: «Βότκα πορτοκάλι», «Λατρεμένοι μου γείτονες», «Ήρθε κι έδεσε», «Ιδιαιτέρα για κλάματα», «Φιλί ζωής», «Η συκοφαντία», «Πες μου ναι», «Κάπου σε ξέρω», «Το κλειδί», «Το πιο γλυκό μου ψέμα», «Επιθυμίες», «Μωβ-Ροζ», «Άκρως οικογενειακόν», «Άμυνα ζώνης», «Μικρές αμαρτίες», «Αριστοτέλης ο άριστος», «Εκείνες κι εγώ», «7 θανάσιμες πεθερές: Η χήρα πεθερά», «Γάμος με τα όλα του: Δημητράκης ο δίγαμος», «L.A.P.D.» και σε πολλές ακόμη…

2 σχόλια:

  1. Καὶ ὁ Καρατζαφέρης εἰς τὴν ἐχθεσινὴν ἐκπομὴν του προέβαλε ἀφιέρωμα διὰ τὸν ἐκλιπόντα.
    Ἐσεῖς κ. Ἀργύρη ὡς φίλος του(;) πῶς καὶ δὲν τὸ ἐγνωρίζατε ἀλλὰ ἐπληροφορήθητε τὴν εἴδησιν ἀπὸ τὴν κα Ἀντζολετάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΡΕ ΑΡΓΥΡΑΚΟ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ;;;ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ζ.ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΟΥ;;;ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!! ΜΑΣ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΧΡΟΝΙΑΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive