Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !! Ο ΣΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: «Θα κατέβω υποψήφιος σε εκλογές όταν…» ΒΙΝΤΕΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για Σάκης Ρουβάς - Έλα μου | Sakis Rouvas - Ela mou - Official Video Clip
Για το ενδεχόμενο να ασχοληθεί με την πολιτική μίλησε ο Σάκης Ρουβάς. Στο ερώτημα «τι είδους πρόταση θα μπορούσε να σε δελεάσει τόσο, ώστε να είσαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές;», απάντησε:...
«Για την ώρα αυτό που κάνω με καλύπτει πλήρως. Αν έρθει η στιγμή που θα αισθανθώ την ανάγκη να συμμετέχω, θα το κάνω.» Παράλληλα, αναφερόμενος στην κριτική που έχει δεθχεί για κάποιες επαγγελματικές του επιλογές ο Σάκης Ρουβάς δήλωσε: «Στην αρχή ήταν δύσκολα πολύ, κλεινόμουν σε εμένα. Δεν ήταν μια εύκολη διαδικασία. Με το πέρασμα του χρόνου, έμαθα να κατανοώ αυτούς που τελικά απλώς προβάλλουν σε εμένα δικά τους θέματα και άγχη. Δεν σταματώ σε αυτά, προχωρώ στον δρόμο μου. Πάντα, όμως μια αόρατη δύναμη μέσα μου με κατευθύνει να προχωρώ χωρίς να εγκλωβίζομαι στο αρνητικό.»

1 σχόλιο:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive