Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Πως ο Ε.Βενιζέλος απεμπόλησε δικαιώματα με τη σύμβαση-σκάνδαλο των υποβρυχίων. ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ "ΦΟΡΤΩΝΕ" ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ 1,3 ΔΙΣ

Με το νόμο 3885/2010 που φέρει τις υπογραφές των υπουργών της κυβέρνησης Παπανδρέου, Εθνικής Άμυνας Ε. Βενιζέλου και Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, το ελληνικό Δημόσιο παραιτήθηκε από οποιαδήποτε αποζημίωση οφείλει να πληρώσει η κατασκευάστρια εταιρεία των υποβρυχίων για την καθυστέρηση στην παραλαβή και στην συντήρηση τους έως ότου αυτά ενταχθούν στο στόλο του Πολεμικού Ναυτικού.Ο λαλίστατος κ. Βενιζέλος δηλαδή, που επιχείρησε χθες, ανακαλύπτοντας «οφσετάδες», να καλύψει τις τεράστιες ευθύνες του για τη σύμβαση-σκάνδαλο των υποβρυχίων έβαλε κάτω από το χαλί την άφεση αμαρτιών προς την HDW και την ThyssenKrupp....
Απεμπόλησε δικαιώματα των αρχικών συμβάσεων για να μπορέσει να γίνει το deal του 2010 και να περάσουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στο Λιβανέζο επιχειρηματία Ι. Σάφα και να υπογραφεί η σύμβαση που χρέωνε με 1,3 δις ευρώ του Έλληνες φορολογούμενους σε καιρό οικονομικής κρίσης για την ναυπήγηση δύο επιπλέον υποβρυχίων τύπου 214.
Για τα υποβρύχια αυτά, για τα οποία δεν έχει κοπεί ούτε μία λαμαρίνα, έχουν ήδη πληρωθεί 136 εκατ. ευρώ. Για να κλεισθεί μάλιστα η συγκεκριμένη συμφωνία είχε ταξιδέψει και ο αδελφός του πρωθυπουργού Νίκος Παπανδρέου στο Άμπου Ντάμπι.
Δεν φθάνει λοιπόν που οι Έλληνες φορολογούμενοι έχουν συνολικά βάλει από την τσέπη τους 2,5 δις ευρώ για τα τέσσερα υποβρύχια της αρχικής σύμβασης που είχε υπογράψει ο Α. Τσοχατζόπουλος, αλλά και αυτής που υπέγραψε ο κ. Βενιζέλος για τα δύο επιπλέον, με το Πολεμικό Ναυτικό να έχει παραλάβει μόλις ένα, το «Παπανικολής», θα κληθούν να πληρώσουν μερικά εκατομμύρια ακόμη για την παραλαβή τους. Όποτε και αν αυτή γίνει.
Οι εργασίες για τη ναυπήγηση των τριών υποβρυχίων τύπου 214 που βρίσκονται στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχει ολοκληρωθεί σε ένα ποσοστό από 80% έως και 95%. Βρίσκονται όμως στην κατάσταση αυτή για περισσότερα από δύο χρόνια, με αποτέλεσμα να έχουν υπάρξει φθορές και να απαιτηθούν, αν λυθεί ο γόρδιος δεσμός, πρόσθετες εργασίες.
Μόνο και μόνο οι μπαταρίες των υποβρυχίων, για τις οποίες πλέον η προμηθεύτρια εταιρεία αρνείται να εγγυηθεί, εφόσον τα υποβρύχια βρίσκονται σε εγκατάλειψη, απαιτούνται μεγάλα ποσά.
Ε, αυτά θα τα πληρώσει το ελληνικό Δημόσιο. Το φρόντισε ο κ. Βενιζέλος που υπέγραψε τη σύμβαση του 2010. Όπως αυτή καταλήγει «οι ανωτέρω δαπάνες θα καλυφθούν από τον προϋπολογισμό του υπουργείου Εθνικής Άμυνας».
Κατά τα λοιπά ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμία ευθύνη για το σκάνδαλο των υποβρυχίων και δέχεται «πόλεμο συμφερόντων». Ο ίδιος δεν έχει καμία σχέση με αυτά. Ο κ. Σαμαράς δε, έσπευσε να υπερασπιστεί τον κ. Βενιζέλο, κάνοντας συνένοχη τη Ν.Δ. στην υπόθεση που το κόμμα του είχε καταγγείλει.
Κι όλα αυτά, ενώ κανείς δεν ασχολείται πραγματικά να δώσει λύση στο πρόβλημα των υποβρυχίων, τα οποία σαπίζουν στα έρημα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ενώ στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο αναμένονται τεράστιες εξελίξεις στο χώρο των υδρογονανθράκων τα επόμενα χρόνια.

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ.
    ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ, ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ NEPTUNE 2 KAI NEPTUNE 3, ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΠΕΡΝΕ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ ΣΑΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΡΗΤΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΛΑΦΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΝ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ.
    ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΟΥ Ε. ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ. Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ, ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΣΕΙΡΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΥΠΕΘΑ, ΜΕ ΑΠΟ ΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΩ. Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΑΠΛΩΣ ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΟΥΣΕ, ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΟΥΣΑΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΑ ΡΗΤΡΕΣ ΚΛΠ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΥΠΕΘΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩΜΕ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ, ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΣΕ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΓΙΑ 1200 ΕΚ ΕΥΡΩ -ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΣΟΤΙΜΗΣ-, ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΕΙΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΟΝΤΑ 2 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ.
    Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΙ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΕΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΙΡΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΧΑΣΩΜΕ ΕΝΑ ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΡΩΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40 ΕΤΩΝ, ΕΝΩ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 ΕΤΩΝ.
    ΦΛΩΡΑΤΟΣ ΟΘΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive