Μια διαφορετικού τύπου και περιεχομένου παρέμβαση, έκανε χθες η υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό “Νέοι Άνθρωποι - Νέα Πόλη”, Αναστασία Μανωλοπούλου – Νικολοπούλου.Μιλώντας  στην εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου  “Αγόρι ή κορίτσι : Μπορείς να διαλέξεις  με φυσικό τρόπο” του καθηγητή Νικηφόρου  Κλήμη,  απέφυγε να αναφερθεί επί  μακρόν στην υποψηφιότητά της και  τα πολιτικά δρώμενα των ημερών, εστιάζοντας στο θέμα της εκδήλωσης, η οποία άλλωστε είχε προγραμματισθεί πολύ καιρό πριν.
                              Δεν θα κάνω Κεντρική Προεκλογική Συγκέντρωση
Παρ’  όλα αυτά η παρέμβασή της έκρυβε και την ανακοίνωση μιας σημαντικής απόφασης.
Στο πλαίσιο  των ημερών και στο πνεύμα της εποχής που ζούμε, η Αναστασία Μανωλοπούλου – Νικολοπούλου ανακοίνωσε την απόφαση της:

«θέλω να σας ενημερώσω, μιας κ είστε  τόσοι πολλοί κοντά μας σήμερα , και για να μην σας δημιουργηθούν  ερωτηματικά στην πορεία της προεκλογικής περιόδου ότι έχω αποφασίσει να μην πραγματοποιήσω προεκλογική κεντρική ομιλία ως είθισται την τελευταία εβδομάδα , αλλά να διαθέσω το μικρό ποσό που θα δαπανούσα- πολύ μικρό λόγω περιορισμών του νόμου – στην Κιβωτό της Αγάπης , ένα ίδρυμα με πολλά προβλήματα , με πολλαπλάσια όμως προσφορά , που προσπαθώ να βοηθώ με όλες μου τις δυνάμεις και που καλώ κι εσάς να το αγκαλιάσετε.» είπε σχετικά.

Αναφερόμενη στο θέμα της εκδήλωσης τόνισε
«Πρέπει ξεκινώντας να ξεκαθαρίσω ότι μιλώ όχι σαν  ειδική , ούτε φυσικά σαν επιστήμονας ή παν-επιστήμονας.
Μιλώ σαν μια  απλή γυναίκα , μητέρα ήδη 4 παιδιών  που διάβασε αυτό το βιβλίο και  καλείται να μεταφέρει την άποψη  της για αυτό.» 
Κατόπιν ανέλυσε  την δομή και το περιεχόμενο του  βιβλίου και ξεδίπλωσε τις  σκέψεις που δημιουργούνται από επιστημονικής, νομικής, ψυχολογικής, κοινωνιολογικής , θεολογικής και ηθικής απόψεως σε σχέση με το δικαίωμα επιλογής του φύλου του παιδιού.
Κλείνοντας τόνισε :
«Μια όμως σκέψη  με έκανε να αποφασίσω ότι τελικά εγώ δεν θα ήθελα να επιλέγεται το φύλο.
Και μην σκεφτείτε  ότι μιλάω εκ του ασφαλούς καθώς  αρμονικά  ως προ το φύλο έκανα  τα δικά μου παιδιά 2 κορίτσια, 2 αγόρια.
Όχι….. πολύ απλά σκέφτηκα ότι αν οι γονείς μου επέλεγαν – και έχοντας ήδη μια κόρη, την αδελφή μου- τότε σίγουρα δεν  θα είχα γεννηθεί εγώ»