Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Ανεκδοτάκιας: H τολμηρή σύζυγος και η βρύση!

Αγάπη μου χάλασε η βρύση του μπάνιου.Και απαντάει ο άντρας – Και τι` μαι εγώ υδραυλικός; Μετά από δυο μέρες. – Αγάπη μου κάηκε η λάμπα τής κουζίνας! – Και τι είμαι εγώ ηλεκτρολόγος για να την αλλάξω; Μετά από λίγες μέρες: – Γυναίκα; ποιος έφτιαξε τη βρύση του μπάνιου; – Φώναξα υδραυλικό. -Πως; δεν ρωτάω πόσα σου πήρε! – Μου ζήτησε μόνο να του ψήσω ένα καφέ βαρύ γλυκό ή αλλιώς να του κάτσω! – Μπράβο γυναίκα μου τη γλιτώσαμε με ένα καφέ μόνο ε;..

– Και τι είμαι εγώ καφετζού; εμα πια, σου χρειαζότανε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive