Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Γράμμα στον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ... ✟

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομοΕσύ με γνωρίζεις πιο καλά από όλους, πιο καλά από μένα..
Εσύ με ξέρεις απόλυτα γιατί, Εσύ με δημιούργησες..

Εσύ με αγαπάς πιο πολύ από όλους,πιο πολύ από μένα..
Εσύ με αγαπάς ανιδιοτελώς γιατί, Εσύ είσαι η ΑΓΑΠΗ..
Εσύ με συγχωρείς πιο εύκολα από όλους, πιο εύκολα από μένα..
Γιατί, Εσύ είσαι η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ..
Εσύ φροντίζεις για μένα πιο πολύ από όλους,πιο πολύ από μένα..
Γιατί,Εσύ είσαι η ΠΡΟΝΟΙΑ..
Εσύ με παιδαγωγείς πιο πολύ και πιο σοφά από όλους..
Εσύ με καθοδηγείς, Γιατί Εσύ είσαι το ΦΩΣ..
Εσύ με παρηγορείς,Εσύ με ανακουφίζεις..
Εσύ με αναπαύεις,Γιατί Εσύ είσαι το ΛΙΜΑΝΙ..
Εσύ με ενθαρρύνεις,Εσύ με δυναμώνεις,γιατί Εσύ είσαι ο ΝΙΚΗΤΗΣ..
Εσύ με γλυκαίνεις,Γιατί Εσύ είσαι η ΧΑΡΗ..
Εσύ με φωτίζεις,Γιατί εσύ είσαι ο ΦΑΡΟΣ..
ΟΛΑ ΕΣΥ για μένα,Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...!... ✟
Εγώ σε απογοητεύω, Εγώ σε στενοχωρώ, εγώ Σε εκνευρίζω..
Εγώ Σε κουράζω,Εγώ Σε θλίβω, εγώ όλο πέφτω..
Εγώ Σε χρειάζομαι, κάθε στιγμή..
Εγώ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ... ✟
"ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive