Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Ο Ανεκδοτάκιας στη Κρήτη. "Πάει ένας πλούσιος στην Κρήτη και συναντάει έναν ντόπιο με μια μαχαίρα νααα"


Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά για διακοπές και μαγεύεται από τις ομορφιές της. Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίο κρατά ένα Κρητικό μαχαίρι. – Φίλε, του λέει, πολύ ωραίο το μαχαίρι σου. Πόσα θέλεις για να μου το δώσεις; – Δεν είναι για πούλημα, απαντά ο Κρητικός. – Θα σου δώσω....
όσα θες, λέει ο πλούσιος. – Όχι, ξαναλέει ο Κρητικός. – Να, θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ, λέει με …λαχτάρα ο πλούσιος.
– Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μαχαίρα.
– Μα γιατί; ρωτά ο πλούσιος.
– Γροίκα, λέει ο Κρητικός. Αν μου δώκεις το ρόλεξ τσαι σου δώκω την μαχαίρα, τσαι πάωε στο χωριό, τσαι κάτσω στον καφενέ, τσαι πιω δύο ρατσια, τσαι με πιάκει ο πεντοζάλης, τσαι έρθει κάποος τσαι μου πει: “Τσι μάνας σου το…” Εγώ ήντα θα του πω; “Εννιά παρά τέταρτο;”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive