Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Ανεκδοτάκια τι μας έχεις σήμερα; "Ο Μανώλης, η Μαρία κι ο ... Χάρος"

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Μανώλης ένα βράδυ εκεί που κάθεται και τρώει με τη γυναίκα του τη Μαρία της ... Σε κάποια στιγμή σηκώνεται ο Μανώλης και λέει στη γυναίκα του να ξαπλώσει, ...Ο Μανώλης ένα βράδυ εκεί που κάθεται και τρώει με τη γυναίκα του τη Μαρία της λέει:
-Λοιπόν, Μαρία, καλύτερα να πεθάνω εγώ πρώτος από σένα. Εγώ είμαι νευρικός και συ ήρεμος άνθρωπος,   εσύ σκάφτεσαι καλύτερα, εσύ είσαι νοικοκυρά και εγώ ακαμάτης…
Ακούγοντας αυτά η γυναίκα του γυρνά και του απαντά κολακευμένη:
Ε, εντάξει καλός είσαι και συ απλά καμιά φορά κάνεις και βλακείες. Μπα, καλύτερα να πεθάνω εγώ πρώτα παρά εσύ.
-Όχι, τη διακόπτει ο Μανώλης, εγώ να πεθάνω πρώτος….
-Όχι, τον διακόπτει εκείνη, εγώ να…

Σε κάποια στιγμή σηκώνεται ο Μανώλης και λέει στη γυναίκα του να ξαπλώσει, γιατί αυτός θα πάει στο καφενείο.
 Η Μαρία ξαπλώνει και κάποια στιγμή ακούει κτύπους στην πόρτα. Ξυπνά και ρωτά περίεργη ποιος είναι.
-Ο Χάρος!, ακούγεται μια φωνή από την πόρτα.
Ακούγοντας αυτό η Μαρία απαντά:
-Στο καφενείο πάει, στο καφενείο θα τον βρείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive