Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Απελπισμένη η χήρα του Μπάρκουλη. Μου ζητούν 28.000 ευρώ από την Εφορία

 
Κραυγή απόγνωσης από τη Μαίρη Μπάρκουλη! Η χήρα του αείμνηστου ηθοποιού Ανδρέα Μπάρκουλη, που μαζί με τον γιο της Νικόλα στερείται ακόμη και τα προς το ζην, καλείται να πληρώσει στο κράτος ένα πολύ μεγάλο ποσό. ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ...

«Μου ζητούν 28.000 ευρώ από την Εφορία και δεν έχω να τα πληρώσω» λέει στην «Espresso» και αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το νέο δράμα που περνάει: «Αντί να βγει η σύνταξη του Ανδρέα, που θα είναι 300 ευρώ και θα έχουμε ένα μικρό βοήθημα, οι άθλιοι της κυβέρνησης μου έστειλαν... μπουγιουρντί να πληρώσω 14.000 ευρώ εγώ και άλλα 14.000 ο γιος μου, ο Νικόλας. Ο λόγος; Το 2012 κάποιοι άσχετοι στο υπουργείο Οικονομικών καταχώρισαν τον Ανδρέα Μπάρκουλη ως επιτηδευματία, δηλαδή ελεύθερο επαγγελματία, που εργαζόταν με μπλοκάκι. Θα τρελαθούμε, μου φαίνεται... Ο Ανδρέας, που από το 1995 είναι συνταξιούχος και τα τελευταία χρόνια ήταν κατάκοιτος με άνοια και μετακινείτο μόνο με αναπηρικό καρότσι. Πού δούλευε και δεν το ξέρω;» λέει αγανακτισμένη.
«Με ρώτησαν εμένα πώς πέρασα το Πάσχα; Ρώτησαν το παιδί μου πώς μεγαλώνει; Αν είχαμε να φάμε;» προσθέτει με τον ίδιο έντονο τόνο.
Οπως ισχυρίζεται η Μαίρη Μπάρκουλη, ο σύζυγός της έκλεισε το μπλοκάκι του στην Εφορία πριν από πολλά χρόνια και προκειμένου να λυθεί το μπέρδεμα, όπως το χαρακτηρίζει, που προέκυψε ξαφνικά, έχει αποταθεί σε δύο καλούς φίλους της, οι οποίοι προσφέρθηκαν αφιλοκερδώς να τη βοηθήσουν: στη δικηγόρο κυρία Ρούσσου και στον λογιστή κ. Αθανασίου.
Αποποίηση κληρονομιάς
«Δεν θα το αφήσω έτσι το θέμα. Αν ήξερα ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα έκανα -εντός τεσσάρων μηνών που προβλέπει ο νόμος- αποποίηση κληρονομιάς, έτσι ώστε να μην εισπράττω από τον “Διόνυσο” τα δικαιώματα του Ανδρέα από τις ταινίες του. Μιλάμε για μικροποσά, τα οποία όμως κι αυτά υφίστανται φορολόγηση 20%. Είναι τόσο άσχετοι που μέχρι το 2011 ο Ανδρέας είχε επιστροφή από την Εφορία και ένα χρόνο μετά ένας ανήμπορος άνθρωπος άρχισε να τους χρωστά. Τι λέει γι' αυτό το υπουργείο Πολιτισμού και η κυρία Κονιόρδου; Ντροπής πράγματα!» ξεσπάει η Μαίρη Μπάρκουλη.
Τα προβλήματα, όμως, για τη χήρα του αείμνηστου ηθοποιού δεν τελειώνουν εδώ. «Ο γιος μου πάσχει από εφηβική κατάθλιψη. Εχω χαρτί από διευθυντή ψυχιατρικής κλινικής που το λέει καθαρά. Κανονικά πρέπει να κάνει μαθήματα στο σπίτι, μόνος του» αποκαλύπτει στην «Espresso» και σηκώνει το βλέμμα της στον ουρανό! «Το μόνο καλό είναι ότι με τη νόσο του Κρον, από την οποία επίσης πάσχει το παιδί, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, καθώς η θεραπεία που ακολουθεί έχει λειτουργήσει» καταλήγει.

2 σχόλια:

  1. Ας μας πει τι ψήφιζε τόσα χρόνια και μετά να διαμαρτυρηθεί γι αυτά που πληρώνουν τόσα χρόνια οι Έλληνες και τους περνούν τα σπίτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θὰ συμφωνήσω ὡς πρὸς τὸ "Ας μας πει τι ψήφιζε τόσα χρόνια".
      Ὡς πρὸς τὴν λοιπὴν πρότασιν, τὸ ἐρώτημα αὐτὸ θὰ πρέπῃ νὰ τὸ ἀπευθύνης πρῶτος ἐσὺ εἰς τὸν ἑαυτόν σου, ὅπως καὶἐγώ, ὅπως καὶ οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες, ἄν ἤθελαν νὰ μὴ τοὺς παίρνουν τὰ σπίτια.

      Διαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive