Τρίτη 31 Μαΐου 2016

ΜΕ ΝΟΙΆΖΕΙ, ΜΕ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΊ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΌΔΩΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΚΟΥ

Δεν με νοιάζει που Τσίπρας αποδεικνύεται μετά τον χαρισματικό απατεώνα Ανδρέα, εξίσου απατεώνας . Δεν με νοιάζει, αν έχει μαζέψει γύρω του σαβούρα. Δεν με νοιάζει που Τσακαλώτος δεν ξέρει Ελληνικά. Που ο Φίλης αγράμματος χωρίς πτυχίο έγινε υπουργός Παιδείας. Που ένα πρεζόνι Καρανίκας έγινε σύμβουλος πρωθυπουργού. Δεν με νοιάζει που οι δωσίλογοι βουλευτές κλαίνε για το λαό και μετά ψηφίζουν την καταστροφή του. Με νοιάζει γιατί ο λαός έγινε δούλος από αφεντικό στο σπίτι του.Με νοιάζει γιατί ένας ναζί Σόιμπλε και κάθε ναζί δουλεύουν τον Έλληνα , τον  λένε <<ηλίθιο>> και δεν σηκώθηκε ένας να τους φτύσει. Με νοιάζει που η περιουσία μου,των παιδιών και εγγονών μου ,αεροδρόμια, λιμάνια κλπ ξεπουλιούνται και για τα οποία ο πατέρας μου και τόσοι Έλληνες έχυσαν  το αίμα τους. Με  νοιάζει που δεν θα μπορώ σε λίγο να λέω, ότι είμαι χριστιανός για να μη θυμώσω τους λαθρομετανάστες, που κατέλαβαν τη χώρα μου. Τέλος με νοιάζει, με καίει και με ανησυχεί, γιατί με μπροστάρηδες τη νεολαία μας δεν ξεσηκωνόμαστε για να τους πάρει όλους ο Διάβολος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive